نسخه گوگل پلی اکسپریا زد اولترا سونی و جی‌پد ۸.۳ ‌ال‌جی معرفی شد

نسخه گوگل پلی اکسپریا زد اولترا سونی و جی‌پد ۸.۳ ‌ال‌جی بدون سر و صدا در آمریکا به صورت رسمی معرفی شد و هر دو دستگاه که به اندروید کیت کت ۴.۴ مجهز شده‌اند در گوگل پلی برای سفارش موجود هستند. نسخه گوگل پلی سونی اکسپریا زد اولترا با قیمت ۶۴۹ دلار به فروش خواهد رسید و این درحالی است که نسخه گوگل پلی جی پد۸.۳ قیمتی معادل ۳۴۹.۹۹ دلار دارد.

0

فارنت: نسخه گوگل پلی اکسپریا زد اولترا سونی و جی‌پد ۸.۳ ‌ال‌جی بدون سر و صدا در آمریکا به صورت رسمی معرفی شد و هر دو دستگاه که به اندروید کیت کت ۴.۴ مجهز شده‌اند در گوگل پلی برای سفارش موجود هستند. نسخه گوگل پلی سونی اکسپریا زد اولترا با قیمت ۶۴۹ دلار به فروش خواهد رسید و این درحالی است که نسخه گوگل پلی جی پد۸.۳  قیمتی معادل ۳۴۹.۹۹ دلار دارد.

Sony-Xperia-Z-Ultra-GPE

به غیر از اندروید کیت کت ۴.۴ تفاوتی میان نسخه گوگل پلی اکسپریا زد اولترا و نسخه اصلی این گوشی وجود ندارد. این گوشی مجهز به پردازنده Snapdragon 800 SoC است و صفحه نمایش ۶.۴ اینچیtriluminos گوشی از کیفیت فول اچ دی بهره‌ می‌برد. بدنه ۶.۵ میلیمتری این گوشی از استاندارد IP58 پشتیبانی می‌کند. استاندارد IP58 به این معناست که این تلفن همراه می‌‌تواند در عمق ۱.۵ نیم متری زیر آب به مدت ۳۰ دقیقه عکاسی و فیلم‌برداری انجام دهد.

LG-G-Pad-8.3-GPE

تبلت ساخته شده توسط کره‌ای‌ها نیز پردازنده Snapdragon 600SoC دارد و صفحه نمایش IPS این گوشی از رزولوشن ۱۲۰۰در۱۹۲۰ بهره‌مند است. می‌توان این تبلت را به همراه حافظه قابل ارتقا با قاب فلزی خود از نظر قیمت به نکسوس ۷ ترجیح داد.

Nexus-7-White

حالا که صحبت از نکسوس 7 به میان آمد، خاطر نشان کنیم که گوگل امروز نسخه سفید رنگی از این تبلت محبوب را به بازار عرضه کرد. نکسوس هفت نیز به مانند نکسوس ۵ تنها رنگ سفید را در پشت قاب خود استفاده کرده است و نمای جلوی این تبلت همچنان مشکی است.

این دو محصول مجهز به نسخه خام اندروید 4.4 ظرف یک تا دو روز کاری آینده در آمریکا به بازار عرضه خواهد شد.

Source:gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.