عکاسی حرفه‌ای اما آسان با VSCO Cam

اپلیکیشن عکاسی VSCO Cam را می‌توان بدون شک یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های عکاسی iOS دانست که استانداردی را برای عکاسی موبایل پدید آورده است. خوشبختانه این اپلیکیشن به تازگی برای اندروید 4.0 و بالاتر نیز ارائه شده است.

0

ویژگی مهم این اپلیکیشن نسبت به اپلیکیشن‌های مشابه فیلترهایی حرفه‌ای‌تر و تنظیمات دقیق روی تصاویر در یک محیط ساده و البته کارا است. توضیحات ویژگی‌های این اپلیکیشن از زبان سازنده به شرح زیر است.

VSCO-Cam-android

انتخاب‌های پیش‌فرض (preset) فوق‌العاده

عکس‌های موبایل تاکنون چنین کیفیتی نداشته‌اند. با به‌کارگیری تکنولوژی منحصربه‌فرد VSCO Cam عکس‌هایی گرفته می‌شود که تاکنون در سیستم‌عامل اندروید میسر نبوده است.

انتخاب کیفیت عکس‌ها

 تنظیمات عکس را با استفاده از ابزار دقیق precision Slider می‌توانید تنظیم نمایید.

VSCO-Cam

ویرایش کارآمد تصاویر

ابزارهای نرم‌افزار VSCO اجازه ویرایش عکس‌های گرفته شده را با امکاناتی منحصربه‌فرد در اختیار شما می‌گذارند. قابلیت‌های:Exposure, Temperature, Contrast, Crop, Rotate, Fade, Vignette و چندین ویژگی دیگر باعث می‌شود جلوه‌های جدید به عکس خود اضافه نمایید.

مقایسه قبل و بعد عکس گرفته شده

در منوی ویرایش می‌توانید به راحتی تصویر مورد نظر را قبل و بعد از ویرایش با نگه‌داشتن انگشت بر روی تصویر مشاهده نمایید.

بسته‌های تنظیمات از پیش‌ آماده شده VSCO

 می‌توانید تنظیمات از پیش آماده شده زیادی را از طریق اینترنت خریداری نمایید. تنظیمات از پیش آماده شده، دارای تنوع گوناگونی هستند، انتخاب رنگ‌های روشن و مات و همچنین تنظیمات مربوط به رنگ سیاه و سفید، را می‌توان قسمتی از این تنظیمات ذکر کرد.

عکس‌های خود را دسته‌بندی نمایید

با استفاده از قابلیت عکس‌های محبوب و فیلتر‌های مختلف می‌توانید تصاویر را به صورت‌های مختلف دسته‌بندی کنید.

مروری بر تصاویر ذخیره شده داشته باشید

با استفاده از قابلیت انتخاب Thumbnailهای مختلف می‌توانید تجربه بررسی تصاویر جدیدی داشته باشید.

VSCO-Cam-screenshots

اطلاعات مربوط به عکس گرفته شده

به راحتی می‌توانید به اطلاعات عکس گرفته شده شامل موقعیت جغرافیایی، تنظیمات مربوط به عکس و سایر اطلاعات دسترسی داشته باشید.

به اشتراک‌گذاری

 عکس‌های گرفته شده را به راحتی با دوستان خود از طریق شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیس‌بوک، توییتر، گوگل پلاس و سایر شبکه‌های رایج به اشتراک بگذارید.

همیشه الهام بگیرید

 با استفاده از قابلیت ژورنال VSCO می‌توانید به آموزش‌های جدید و راه‌های متفاوت برای الهام گیری دسترسی داشته باشید.

به جامعه VSCO همیشه متصل باشید

می‌توانید عکس‌های گرفته شده سایر دوستان خود را با اشتراک در انجمن VSCO مشاهده نمایید. از هشتگ VSCO# برای اشتراک‌گذاری تصاویر خود در شبکه‌های اجتماعی استفاده نمایید.

برای بازدید از نمونه عکس‌ها می‌توانید به سایتvsco.co مراجعه نمایید.

VSCO Cam در حال حاضر به صورت رایگان برای دانلود در گوگل پلی قرار گرفته است. همچنین می‌توانید آخرین نسخه فعلی این اپلیکیشن محبوب را از اینجا یا اینجا با حجم 14.4 مگابایت دانلود کنید.


پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.