بازی Cut the Rope 2 تا دو هفته دیگر به صورت اختصاصی برای iOS منتشر خواهد شد

سازنده روسی بازی Cut the Rope 2 دیروز اعلام کرد که تا دو هفته دیگر و در تاریخ ۱۹ دسامبر این بازی منتشر خواهد شد. متأسفانه انتظار علاقه‌مندان دارای گوشی‌های اندروید و ویندوز بی‌نتیجه خواهد بود و این بازی تنها برای سیستم‌عامل iOS عرضه خواهد شد.

0

شرکت سازنده بازی Cut the Rope 2 رسماً اعلام کرد که این بازی به زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. سازنده روسی این بازی دیروز اعلام کرد که تا دو هفته دیگر و در تاریخ ۱۹ دسامبر این بازی منتشر خواهد شد. متأسفانه انتظار علاقه‌مندان دارای گوشی‌های اندروید و ویندوز بی‌نتیجه خواهد بود و این بازی تنها برای سیستم‌عامل iOS عرضه خواهد شد.

 گفته می‌شود که بازی Cut the Rope 2 از سری قبلی این بازی سخت‌تر است اما برای کودکان نیز مناسب است. همان‌طور که انتظار می‌رفت باز هم همان قورباغه سبز دوست‌داشتنی (Om Nom) به دنبال حفظ آب‌نبات چوبی خود از دست عنکبوت‌های خبیث است.

در بازی Cut the Rope 2 سعی شده است تا با استفاده از موجودات مختلف نظر بیشتر طرفداران را به خود جلب کند، بعضی از این موجودات به شما کمک خواهند کرد و مابقی سعی در متوقف کردن شما دارند. ۵ مرحله کاملاً متفاوت و ۵ نوع موجود مختلف در این بازی وجود خواهد داشت.

در مرحله جنگل موجودی به نام Roto وجود دارد که اشیا را به بالا و پایین صفحه حرکت می‌دهد. در مرحله مخروبه‌ها موجودی با نام Blue وجود دارد که می‌تواند خودش را تکثیر کند. شخصیت Lickn در مرحله Sandy Dam با زبان بلند خود برای شما پل می‌سازد. در مرحله دنیای زیرزمینی Boo با ضربات خود شما را از پای در خواهد آورد و در مرحله پارک شهر نیز Toss اجسام را با سر خود به لرزه در می‌آورد.

بازی Cut the Rope 2 در روزهای اول فروش خود با قیمت ۹۹ سنت در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت اما هنوز خبری در خصوص عرضه این بازی محبوب برای سیستم‌‌عامل اندروید و یا ویندوزفون منتشر نشده است.


Source: PhoneArena, Cuttherope

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.