Meizu اولین گوشی هوشمند 128 گیگابایتی جهان را تنها برای چینی‌ها عرضه کرد!

گوشی همراه هوشمند Meizu MX3 با صفحه نمایش 15:9 و رزولوشن 1080*1800 و 128 گیگابایت فضای حافظه داخلی در میان مشخصات سایر گوشی‌های هوشمند دارای امکانات منحصر به فردی است.

0

گوشی همراه هوشمند Meizu MX3 با صفحه نمایش 15:9 و رزولوشن 1080*1800 و 128 گیگابایت فضای حافظه داخلی در میان مشخصات سایر گوشی‌های هوشمند دارای امکانات منحصر به فردی است. در نهایت این گوشی امروز در دسترس عموم قرار گرفته است، البته این گوشی تنها در شبکه مخابرات داخلی چین قابل استفاده است، و یا اینکه شما مجبور خواهید بود از این گوشی در شبکه‌های مخابراتی 2G استفاده کنید. اگر با این قضیه مشکلی ندارید می‌توانید این گوشی  5.1 اینچی را از فروشگاه آنلاین www.JD.com به قیمت 660$ خریداری نمایید.

Meizu-MX3

از مشخصات Meizu MX3 می‌توان به پردازنده اگزینوس اکتای سامسونگ مانند گلکسی اس 4، صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی با رزولوشن ۱۸۰۰ در ۱۰۸۰، اندروید 4.2 و دوربین 8 مگاپیکسلی با فناوری ISP فوجیتسو اشاره کرد. همچنین مدتی پیش بنچمارک های خیره کننده این گوشی نیز منتشر شد که همگان را متعجب کرد.

Meizu-MX3-Gaming

البته تا زمانی که این گوشی با پروتکل WCDMA (واحد شناسایی مشترکین در گوشی‌های نسل سوم) سازگاری داشته باشد زمان زیادی به طول نخواهد انجامید. در کنار این گوشی می‌توان از Vivo Xplay 3S نیز نام برد که در حال حاضر در بازار چین رقیب سامسونگ نوت می‌باشد و برای افرادی که قصد استفاده از گوشی همراه خود را در سایر شبکه‌های مخابراتی دارند گزینه مناسبی می‌باشد.


پایان مطلب/

Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.