عرضه نسخه 32 گیگابایتی جی 2 ال‌جی به بازار ایران در آذر ماه

بسیاری از کاربران این گوشی هوشمند در زمان عرضه اولین سری از این گوشی‌ها در بازار، انتظار برای عرضه نسخه 32 گیگابایتی را به خرید نسخه 16 گیگابایتی آن ترجیح داده بودند.

3

فارنت: شرکت ال‌جی از عرضه گوشی ال‌جی G2 با ۳۲ گیگابایت حافظهٔ داخلی به بازار ایران در آذر ماه خبر داد. بسیاری از کاربران این گوشی هوشمند در زمان عرضه اولین سری از این گوشی‌ها در بازار، انتظار برای عرضه نسخه 32 گیگابایتی را به خرید نسخه 16 گیگابایتی آن ترجیح داده بودند.

Lg G2 Black Font

جی ۲ به پردازنده ۴ هسته‌ای ۲٫۳ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۸۰۰، صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی و باطری با ظرفیت ۳ هزار میلی‌آمپر بر ساعت مجهز است.
وبلاگ ال‌جی در ایران ضمن عذرخواهی بابت تاخیر در عرضه نسخه 32 گیگابایتی، علت تأخیر را برخی مسائل داخلی اعلام کرده و ابراز امیدواری کرده که این گوشی طبق برنامه‌ریزی انجام شده در آذر ماه وارد بازار شود.

ال‌جی هنوز در خصوص زمان دقیق‌تر عرضه و همچنین قیمت نسخه 32 گیگابایتی جزئیات بیشتری منتشر نکرده است.

Source: LgBlog.ir

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. moein می‌گوید

    من منتظرم 32 بیاد

    بابا 16 کمه
    فیلمبرداری 1080 اونم 60 فریم نیم ساعته پر میشه

    کشت مارو ابن ال جی با این کاراش

  2. من می‌گوید

    آرهههههههههههههههه!

  3. مهرداد می‌گوید

    چه عجب! خدا کنه 16 رو ارزون کنن اینو به همون قیمت بدن دست مردم.