انتشار تصویر دیگری از اکسپریا Z1S این‌بار کنار برادر بزرگتر!

چهار روز پیش تصاویری از اکسپریا Z1S منتشر شد که امیدها را برای معرفی هر چه سریع‌تر یک گوشی کوچک اما قدرتمند زنده کرد. حالا تصویر این گوشی در کنار Xperia Z1 منتشر شده است.

1

فارنت: چهار روز پیش تصاویری از اکسپریا Z1S منتشر شد که امیدها را برای معرفی هر چه سریع‌تر یک گوشی کوچک اما قدرتمند زنده کرد. حالا تصویر این گوشی در کنار Xperia Z1 منتشر شده است.

Xperia-Z1S-Xperia-Z1

اولین نکته‌ای که از تصویر بالا می‌توان دریافت استفاده از پنل جدید IPS برای اولین بار در اکسپریاهای جدید سونی است. پنل IPS زاویه دید تصویر با به شدت بهبود خواهد بخشید و مشکلاتی را که حتی فناوری‌های Triluminos و X-Reality قادر به حل آن‌ها نبودند برطرف خواهد کرد. با وجود سخت‌افزار قدرتمند یکی از بزرگترین ضعف‌های پرچم‌داران سونی در برابر رقبا استفاده از فناوری قدیمی TFT بوده که امیدواریم Z1S شروع تحولی برای سونی در این زمینه باشد.

از دیگر مشخصات Z1S می‌توان به صفحه‌نمایش 4.3 اینچی 720p، پردازنده اسنپ‌دراگون 800، دوربین 20.7 مگاپیکسلی با لنز G و دو گیگابایت رم اشاره کرد. همان‌طور که می‌دانید با این مشخصات بالاخره یک گوشی “مینی” اندرویدی با سخت‌افزار یک پرچم‌دار را شاهد خواهیم بود. هنوز زمان معرفی زد1 مینی یا همان Z1S مشخص نیست اما شایعات خبر از معرفی آن نهایتاً تا دو هفته آینده می‌دهند.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حمیدرضا می‌گوید

    سونی و استفاده از IPS!
    امکان نداره…