برنامه اندروید خرید شارژ و فعال‌سازی طرح‌های تعرفه

برای خرید شارژ موبایل و یا فعال‌کردن طرح‌های مختلف تعرفه راه‌های زیادی از جمله خرید کارت شارژ از فروشگاه‌ها و یا خودپردازها وجود دارد اما شاید استفاده از اپ موبایلی آسان‌تر، ارزان‌تر و ایمن‌تر باشد.

1

فارنت:‌ برای خرید شارژ موبایل و یا فعال‌کردن طرح‌های مختلف تعرفه راه‌های زیادی از جمله خرید کارت شارژ از فروشگاه‌ها و یا خودپردازها وجود دارد اما شاید استفاده از اپ موبایلی آسان‌تر، ارزان‌تر و ایمن‌تر باشد.

اپلیکیشنی که امروز قصد معرفی آن را داریم مخصوص سیستم عامل اندروید طراحی شده و از رابط کاربری زیبا و کاربردی برخوردار است. یک ویژگی منحصر به فرد این اپلیکیشن راهنمایی بخش‌های مختلف هنگام ورود به اپلیکیشن است که در یک نگاه می‌توانید با کاربردهای مختلف آن آشنا شوید.

imbazar

از این اپلیکیشن می‌توان علاوه بر خرید شارژ سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل، همراه اول، رایتل و تالیا حهت فعال‌سازی طرح‌های تعرفه متنوع اپراتورها مانند طرح‌های مکالمه، پیامک، اینترنت همراه، بازیابی تماس‌ها، طرح‌های ترکیبی، پیامک صوتی و … نیز استفاده نمود. همچنین گاهی اوقات پیش می‌آید که کارت شارژ را به صورت فیزیکی و یا از عابر بانک خریداری می‌کنید و قصد دارید بعدها در صورت نیاز از آن استفاده کنید. در این اپلیکیشن بخشی به نام لیست کارت‌ها جهت وارد کردن کدها و سریال‌های کارت شارژ وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را برای شارژ در آینده ذخیره کرده و یا برای دوستانتان شارژ بفرستید.

رابط کاربری اپلیکیشن جالب و متفاوت و بر اساس زبانه‌های مختلف طراحی شده است که می‌توانید با کشیدن آن‌ها به چپ یا راست بین صفحه‌های مختلف جابجا شوید. همچنین بعضی موارد مانند شارژ سریع و استعلام مانده اعتبار به صورت یک دکمه کشویی به سبک قفل مشهور آیفون انجام می‌شود.

همچنین همان‌طور که می‌دانید پس از مدتی اپراتورها طرح‌های تعرفه خاص خود را حذف کرده و یا طرح‌های جدیدی به آن اضافه می‌کنند. برای به روز ماندن در اپلیکیشن imbazar می‌توانید از منوی سمت راست گزینه بروز رسانی محتوا را انتخاب کنید و یا به سادگی تکاندن یا همان Shake کردن گوشی محتوا را در چند ثانیه به روز کنید.

imbazar-2

از دیگر امکانات این اپلیکیشن می‌توان به شارژ مستقیم موبایل و یا وایمکس و همچنین پرداخت قبض ایرانسل اشاره کرد که در این روش دیگر نیازی به دریافت کد شارژ و وارد کردن دستی آن نخواهید داشت. این اپلیکیشن همچنین از دروازه ایمن بانک‌های پارسیان و ملت برای انجام پرداخت‌ها استفاده می‌کند که پذیرای تمامی کارت‌های بانکی خواهد بود. این اپلیکیشن از اینترنت برای اتصال به دروازه بانک‌ها استفاده می‌کند و در نتیجه نیازی به داشتن اعتبار جهت ارسال پیامک نیز نخواهید داشت.

برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و یا در صورت استفاده از بارکدخوان روی گوشی بارکد زیر را اسکن کنید تا به راحتی بتوانید این اپلیکیشن 3.28 مگابایتی را دانلود کنید. imbazar-QR-code


پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. قیمت تبلت می‌گوید

    ممنون از سایت خوبتون