و سرانجام: عرضه آی‌پد مینی با صفحه‌نمایش رتینا آغاز شد

همان‌طور که به خاطر دارید اپل در کنار آی‌پد ایر از نسل دوم آی‌پد مینی نیز با صفحه‌نمایش رتینا پرده‌برداری کرد اما به دلیل مشکلات در تهیه صفحه‌نمایش آن تا به امروز عرضه آن به تأخیر افتاده بود.

0

فارنت: همان‌طور که به خاطر دارید اپل در کنار آی‌پد ایر از نسل دوم آی‌پد مینی نیز با صفحه‌نمایش رتینا پرده‌برداری کرد اما به دلیل مشکلات در تهیه صفحه‌نمایش آن تا به امروز عرضه آن به تأخیر افتاده بود.

iPad-Mini-Retina

آی‌پد مینی جدید نسبت به آی‌پد مینی نسل اول یک محصول بسیار متفاوت به حساب می‌آید چرا که این بار اپل از آخرین سخت‌افزار موجود روی آی‌پد 9.7 اینچی بر روی مدل کوچک‌تر نیز بهره برده است و به ادعای بسیاری کارشناسان فروش آی‌پد مینی جدید حتی بیشتر از آی‌پد ایر خواهد بود. علی‌رغم مشکلات تهیه پنل صفحه‌نمایش رتینا برای آی‌پد مینی جدید اپل توانست تا بالاخره فروش این تبلت محبوب را از امروز آغاز کند هرچند که به گفته تیم کوک عرضه آن در ابتدا محدود بوده و شاید هر علاقمندی نتواند آن را برای تعطیلات کریسمس خریداری کند.

در حال حاضر اپل تصمیم گرفته تا اولویت فروش را روی مدل‌های محبوب‌تر 16 و 32 گیگابایتی قرار دهد و از این رو این مدل‌ها پس از سفارش در سایت اپل ظرف یک تا سه روز کاری ارسال خواهند شد در صورتی که مشتریان نسخه‌های 64 و 128 گیگابایتی باید 5 تا 10 روز کاری منتظر بمانند. قیمت آی‌پد مینی برای نسخه 16 گیگابایتی وای‌فای تنها 400 دلار بوده و برای مدل‌های 32، 64 و 128 گیگابایتی نیز باید به ترتیب 500، 600 و 700 دلار بپردازید. همچنین اگر به نسخه Cellular برای بهره‌بردن از اینترنت سیم کارت و GPS نیاز دارید باید برای هر مدل 130 دلار بیشتر هزینه کنید.

iPad-Mini-Retina

آی‌پد مینی جدید قرار است در کشورهای امریکا، کانادا، مکزیک، انگلیس، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، استرالیا، نیوزیلند، هنگ کنگ، چین و ژاپن به صورت رسمی عرضه شود. به دلیل عرضه محدود ابتدایی این تبلت شاید قیمت آن در ابتدای ورود به کشورمان بیش از حد بالا باشد.

اگر مشخصات این تبلت را فراموش کرده‌اید خوب است بدانید آی‌پد مینی جدید با صفحه‌نمایش 7.9 اینچی با وضوح 2048 در 1536 پیکسل، پردازنده 64 بیتی Apple A7، دوربین 5 مگاپیکسلی و سیستم‌عامل iOS 7 در دو رنگ نقره‌ای-سفید و خاکستری-مشکی عرضه می‌شود.


پایان مطلب/

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.