بازی Samurai Siege؛ تمام چیزهایی که باید بدانید!

بازی Samurai Siege یک بازی رایگان و استراتژیک مبتنی بر وب است که برای پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه شده است و حول و حوش جدال سامورایی‌ها با یکدیگر برای داشتن قلمرو و امکانات بیشتر است و از جهاتی شبیه بازی Clash Of Clans نیز است.

4

شما در زمانی که برای اولین بار بازی را نصب و آغاز می‌کنید، اطلاعیه‌ها و نکات برای شما به تناوب به نمایش در می‌آیند که می‌توانید از تنظیمات این گزینه را غیر فعال کنید. ما در این مطلب به بررسی فاکتورها و عوامل موفقیت در این بازی زیبا می پردازیم و البته امیدواریم که بعد از اتمام این آموزش شما به تنهایی قادر به ساخت خانه و ارتش باشید.

IMG_0095

در بازی چه خبر است؟

هدف: بازی “محاصره سامورایی” با حمله نینجاها به روستای شما آغاز می‌شود و شما باید روستای خود را بازسازی کنید و به مرور خود را به یک جنگ سالار موفق با تقویت توان دفاعی روستای خود و ساخت سازه‌ها و همچنین منابع و درآمد و مقاومت در برابر حملات دشمن  تبدیل کنید که در این فرایند امکان تقاضای کمک از  روستاهای همسایه برای پیشبرد خود را نیز دارید و  بالطبع هر چه قدر درجه شما بالاتر باشد همکاران معتبرتری پیدا کرده و در ضمن بیشتر در تیررس دشمنان خواهید بود.

روستا( Village): در حقیقت قراره گاه شماست و شما در این مکان به آموزش نیروهای خود و تولید منابع لازم برای مبارزه با دشمنان می پردازید تا اگر  روستای شما مورد حمله قرار گرفت دچار مشکل و بحران نشده و بنابراین مهم است که توان دفاعی خود را نیز تقویت کنید.

الماس: باارزش ترین موجودی یک سامورایی که می‌تواند توسط پول نقد در دنیای واقعی از طریق خرید داخل برنامه‌ای نیز بدست بیاید که البته در مبارزات از روی نقشه نیز در برخی مواقع قابل دسترسی است تا به کارهایی که زمانبر است سرعت ببخشید و برخی آیتم‌های خاص را نیز خریداری کنید.

منو: شما در هر زمان از بازی می‌توانید برای دسترسی به منو از سمت چپ پایین صفحه اقدام کنید و مواردی همچون حجم موسیقی به همراه حجم صدا  به همراه گزینه‌های شبکه‌های اجتماعی و سایر تنظیمات بازی را تغییر دهید.

IMG_0098

منابع و درآمدها:

ساخت سکه: از سکه برای ساخت تجهیزات دفاعی و بروز رسانی و همچنین برخی اقلام که برای تولید منابع حیاتی لازم هستند  استفاده می‌شود و شما همچنین می‌توانید از طریق شرکت در جنگ‌ها و پیروزی در آنان سکه های بیشتری جمع آوری کنید.

جمع آوری عصاره اسانس: اهالی روستا با مراجعه به اطراف روستا گل‌های لازم برای تهیه اسانس را جمع اوری کرده و به essence well در قبل روستای شما متتقل می‌کنند تا اسانس خالص در آنجا تهیه شود  که البته این اسانس برای آموزش نیروهای نظامی لازم است که البته اهمیت کمتری از سکه دارد.

IMG_0099

ساختمان و قلعه:

باشگاه (Dojo): که در آن رزمندگان در حال تمرین بوده و هنگامی که مجوز جنگجویی خود را دریافت کرد در حیاط و در زمین تمرین منتظر می ماند تا نوبت جنگاوری او شود.

قلعه(Castle): شما می‌توانید با ارتقاء قلعه خود ساختمان و قابلیت‌های جدید را قابل دسترسی کنید و البته دفاع از قلعه در طول حمله دشمن بسیار حیاتی است زیرا اگر قلعه سقوط کند تحت هر شرایطی شما بازنده خواهید بود.

مخزن سکه(Coin Vault): سکه‌های تولید شده و همچنین غنایم جنگی در این مکان bخیره می شوند که البته می‌توانید حجم این مخزن را نیز افزایش دهید

مارکت: مارکت یا همان بازار به تولید اتوماتیک سکه می‌پردازد و شما باید فضای کافی برای ذخیره سکه در اختیار داشته باشید چون در صورت اتمام ظرفیت دیگر سکه تولید نخواهد شد.

IMG_0100

محوطه تمرین: هنگامی که نیروهای شما مجوز جنگ را دریافت کردند برای کسب مهارت بیشتر به محوطه تمرین می‌آیند که همیشه در آن جا نیز مستقر هستند.

سازه‌های دفاعی: سازه های دفاعی همانند دیوارها و توپ‌ها و برج های کماندار به تدریج و با قوی تر شدن در مقابل دشمنان پایدارتر خواهند بود و اگر آسیب بیبینند در نتیجه آسیب پذیری شما بسیار بیشتر خواهد شد.

IMG_0097

جنگ:

هیجان‌انگیزترین گزینه بازی شرکت در جنگ است که با فشردن دکمه BATTLE در گوشه سمت راست امکان پذیر است که با ورود به صفحه جدید شما دو گزینه برای جنگ در اختیار دارید که جنگ به ترتیب نقشه است که با پیشرفت در نقشه دشمنان قوی تر شده و شما می‌توانید با فتوحات بیشتر امکانات و تجهیزات بیشتری برای خود دست و پا کنید و گزینه دوم که مولتی پلیر است و با سایر روستاها وارد جنگ می شوید که در این صورت بازیکن مقابل دارای گزینه انتقام نیز بوده و شما چه در جنگ پیروز شده یا شکست بخورید باید منتظزر انتقام بازیکن مقابل باشید.

در هنگامی که حمله می‌کنید نیروهای شما در یک خط مستقیم  در  پایین صفحه مشخص بوده و شما با مشخص کردن نیرو و سپس اشاره به مکان مورد نظر نیروی خود را وارد جنگ می‌کنید که توجه داشته باشید در نقاطی که با رنگ قرمز مشخص شده است به نوعی حریم بسته دشمن بوده و نیروی شما امکان شروع حمله از آن جا را ندارد.

شایان ذکر است شما تمامی تمرکز خود را در ضمن در صورتی که قلعه دشمن را نابود کردید با خیال راحت به جمع آوری غنایم و سکه ها خواهید پرداخت.

IMG_0101

نکات:

– با پیوستن به یک اتحاد که از سمت چپ قابل دسترسی است به شما امکان ارتباط با سایر اعضای اتحاد و کمک کردن نیرو به آنان و در مواقع لزوم کمک گرفتن از نیروی انان است که ممکن است ماهرتر ار نیروهای شما باشند.

– در هنگام جنگ باید در تقسیم نیروهای خود بسیار دقیق بوده  و انها را به یکباره به صورت انبوه وارد بازی نکنید و مراقب کماندارن و همچنین توپ های آتشین نیز باشید.

– در ضمن اگر میبینید یک گردان کوچک نیر می تواند یک کارزار را به انتها برسانید دیگر لازم نیست منابع پول و زمان خود را با وارد کردن همه نیروها به جنگ هدر دهید پس با تدبیر یک فرمانده جنگی وارد کارزار با سامورایی ها شوید.

– بسیاری از ساختمان و سایر تجهیزات بازی محاصره سامورایی با صرف هزینه و عصاره و الماس به روز رسانی شده و کارآمدتر شده که در طول بازی بسیار حیاتی است.

– با پیشروی در نقشه تک نفره نیروهای تخصصی بیشتری برای شما قابل دسترسی می شوند که در طول جنگ بسیار به کار شما می آیند پس بهتر است بیشتر در بخش تک نفره به پیشرفت خود ادامه دهد.

دانلود نسخه اندروید از کافه بازار

دانلود نسخه اندروید از گوگل پلی

دانلود نسخه iOS از آی‌تونز

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    سلام
    میخاستم بدونم چطوری میشه این بازی رو از اندروید به آیفون انتقال داد؟؟؟ممنون

  2. علیرضا می‌گوید

    سلام میخواستم بدونم چه جوری میشه اتحاد بسازم یا کلن بزنم اصلا کلنش کدومه وچه جوری میشه که خودم بتونم اتحاد بزنم.لطفا جوابمو بدین

  3. آرش شاکری می‌گوید

    سلام.میخواسم بدونم چطور میشه از یه اتحاد دیگه واسه خودم کمک بگیرم؟ آخه تو یه بخش از توضیحات نوشته بودین که میشه از اتحادهای دیگه هم برای خودتون کمک بگیرید.میخواسم بدونم روشش چطور ه؟

  4. حمید می‌گوید

    سلام ببخشید چطوری میتونیم توی اتحاد ژنرال شویم من اول که وارد یک اتحاد شدم ژنرال بودم الان ولی کاپتانم همه لولام وامتیازات جنگ و مدالام هم از همه بیشتره ممنون میشم پاسخ بدین