در این ویدئو تکه تکه شدن پلی استیشن 4 را به تماشا بنشینید!

درحالی که کم کم به زمان عرضه رسمی نسل چهارم کنسول بازی سونی، پلی استیشن نزدیک می‌شویم، در ویدئوی انتشار یافته، سرپرست بخش مهندسی سونی، Yasuhiro Ootori، اقدام به جداسازی قسمت‌های مختلف این کنسول بازی کرده است. در دنیای رایانه، به ویژه کنسول‌های بازی، قطعه قطعه کردن کنسول‌های بازی، به روندی مرسوم تبدیل شده است که البته به امکانات خاصی نیز نیاز دارد.

0

فارنت: درحالی که کم کم به زمان عرضه رسمی نسل چهارم کنسول بازی سونی، پلی استیشن نزدیک می‌شویم، در ویدئوی انتشار یافته، سرپرست بخش مهندسی سونی، Yasuhiro Ootori، اقدام به جداسازی قسمت‌های مختلف این کنسول بازی کرده است. در دنیای رایانه، به ویژه کنسول‌های بازی، قطعه قطعه کردن کنسول‌های بازی، به روندی مرسوم تبدیل شده است که البته به امکانات خاصی نیز نیاز دارد.

همانطور که در این ویدئو مشاهده می‌کنید، دو دوربین به همراه مترجمی برای ترجمه صحبت‌های اوتوری به زبان انگلیسی به کار گرفته شده‌اند. پلی استیشن 4 با قدرت بالا اما ساده طراحی شده و هدف از عرضه آن، آسان کردن تولید بازی‌های مختلف به منظور رقابت با دیگر کنسول‌های بازی است.

ComputerBild-PS4-Teardown

نکته کلیدی این تلاش، استفاده از پردازنده قوی و یک پردازشگر گرافیکی با کارایی بالا است. در این ویدئو می‌توانید تراشه به کار رفته در دستگاه، فضای ذخیره سازی 8 گیگابایتی، درایو نوری، فن و دیگر قسمت‌های تشکیل دهنده این دستگاه را مشاهده کنید.

Source: Wired

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.