نسل آینده کارت‌های حافظه SD نمایش ویدئوهای 4K را تضمین می‌کند

سوای گوشی‌های هوشمند، ویدئوهای 4K بر روی طیف گسترده‌ای از محصولات تصویری در حال گسترشند. یکی از موانع رشد این ویدئوها بر روی گوشی‌های هوشمند را می‌توان ضعف در اکثر مموری‌ کارت‌های موجود در بازار دانست، موضوعی که به نظر می‌رسد با عرضه نسل جدید کارت‌های حافظه به زودی مرتفع خواهد شد.

0

فارنت: سوای گوشی‌های هوشمند، ویدئوهای 4K بر روی طیف گسترده‌ای از محصولات تصویری در حال گسترشند. یکی از موانع رشد این ویدئوها بر روی گوشی‌های هوشمند را می‌توان ضعف در اکثر مموری‌ کارت‌های موجود در بازار دانست، موضوعی که به نظر می‌رسد با عرضه نسل جدید کارت‌های حافظه به زودی مرتفع خواهد شد.

4k-sd

SD Association نام شرکتی است که کارت حافظه‌ای با سرعت فوق سریع و از نوع کلاس 3 معرفی کرده است. مموری کارت یادشده که U3 نام‌‌گذاری شده به زودی در بازار عرضه خواهد شد. این کارت حافظه می‌تواند عملکرد نوشتن اطلاعات  با سرعت حداقلی 30 مگابایت بر ثانیه را تضمین کند که برای استفاده توسط ویدئوهای 4K و آن‌‌هم بدون هیچ وقفه‌ای، مناسب است.

البته علاوه بر انتظار برای عرضه این کارت حافظه، باید منتظر عرضه گوشی هوشمندی باشیم که بتواند از این استاندارد و کارت حافظه به خوبی استفاده کند، اما به هر حال تلاش‌های انجام گرفته در این جهت ستودنی است.

Source: Gizmodo

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.