تماشا کنید: مقایسه سرعت نکسوس 5 با تمام گوشی‌های نکسوس قبلی گوگل

نکسوس 5 بدون شک یکی از سریع‌ترین و بهترین گوشی‌های هوشمند بازار است. اما شاید برایتان جالب باشد که ببینید این گوشی در مقابل نسل‌های قبلی گوشی‌های نکسوس گوگل چگونه عمل می‌کند.

0

فارنت: نکسوس 5 بدون شک یکی از سریع‌ترین و بهترین گوشی‌های هوشمند بازار است. اما شاید برایتان جالب باشد که ببینید این گوشی در مقابل نسل‌های قبلی گوشی‌های نکسوس گوگل چگونه عمل می‌کند.

Nexus-5-vs-all-nexus-phones-2

همان‌طور که در ویدئویی سرعت آی‌پد ایر با آیپدهای قبلی مقایسه شد این‌بار وب‌سایت PhoneBuff تصمیم گرفته تا نکسوس 5 را با نکسوس 4، گلکسی نکسوس، نکسوس اس و نکسوس وان مقایسه کند. خوب است برای یادآوری مشخصات نکسوس‌ها را مرور کنیم. نکسوس وان در اوایل سال 2010 با پردازنده یک گیگاهرتزی و 512 مگابایت رم عرضه شد؛ پس از آن نکسوس اس با پردازنده‌ای به همین سرعت اما با معماری بهتر با همکاری سامسونگ و گوگل معرفی و ارائه شد. گلکسی نکسوس حاصل همکاری مجدد سامسونگ و گوگل از پردازنده دو هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی و یک گیگابایت رم بهره می‌برد و نکسوس 4 سال گذشته نیز با پردازنده چهارهسته‌ای S4 Pro با سرعت 1.5 گیگاهرتز و 2 گیگابایت رم پا به میدان گذاشت.

Nexus-5-vs-all-nexus-phones

اما نکسوس 5 با جدیدترین سخت‌افزار فعلی اندرویدی یعنی پردازنده اسنپ‌دراگون 800 به رقابت می‌پردازد. همچنین ذکر این نکته ضروری است که نکسوس 5 در حالی از نکسوسی‌های قبلی سریع‌تر است که وضوح بسیار بالاتر صفحه‌نمایش آن قدرت پردازشی بیشتری را نیز می ‌طلبد.

به هر حال در تست‌های روشن کردن و بالا آمدن سیستم عامل، اجرای بازی‌ها و مرور صفحات وب همان‌طور که انتظار داریم به ترتیب نکسوس 5، نکسوس 4، گلکسی نکسوس، نکسوس اس و نکسوس وان عملیات خواسته شده را انجام می‌دهند و مشخص است که نکسوس اس و نکسوس وان دیگر قادر به اجرای بازی‌های حتی نه چندان گرافیکی کنونی یا وب‌سایت‌های سنگین نیستند.


پایان مطلب/

Source: PhoneBuff

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.