ایده موتورولا برای خالکوبی میکروفون بر روی گلوی شما!

دنیای تکنولوژی هر روز شاهد عرضه محصولات جدید و بعضا عجیبی است. در جدیدترین محصول، موتورولا حق ثبت اختراعی درخواست کرده که شامل یک میکروفون و یک فرستنده، گیرنده به همراه منبع تغذیه است و می‌توانید از آن به صورت خالکوبی بر روی گردن خود استفاده کنید.

0

فارنت: دنیای تکنولوژی هر روز شاهد عرضه محصولات جدید و بعضا عجیبی است. در جدیدترین محصول، موتورولا حق ثبت اختراعی درخواست کرده که شامل یک میکروفون و یک فرستنده، گیرنده به همراه منبع تغذیه است و می‌توانید از آن به صورت خالکوبی بر روی گردن خود استفاده کنید.

هدف از تولید این محصول، دریافت مستقیم لرزش‌ها از حنجره شما به منظور از بین بردن نویز‌های محیطی اعلام شده است. با استفاده از این دستگاه می‌توانید از طریق بلوتوث، NFC یا دیگر پروتکل‌های بی‌سیم با گوشی‌های هوشمند و یا دیگر دستگاه‌های قابل حمل و نقل ارتباط برقرار کنید.

Motorola-tattoo-mic

نکته مبهم اینکه هنوز اعلام نشده که آیا باتری استفاده شده قابل شارژ شدن است یا خیر. در حق ثبت اختراع یادشده ذکرشده که از این دستگاه می‌توان بر روی دیگر حیوانات نیز استفاده کرد! این موضوع تعجب آور، می‌تواند نمادی برای در پیش گرفتن سمت و سویی جدید از سوی موتورولا در بازار دستگاه‌های پوشیدنی باشد. در عین حال بد نیست بدانید که دانشمندان دانشگاه ایلیونویز آمریکا اخیراً نوعی از دماسنج‌های فوق باریک الکترونیکی را تولید کرده‌اند که مانند خالکوبی روی پوست قرار گرفته و دمای بدن را اندازه‌گیری می‌کند و این موضو شنیدن این ایده موتورولا را کمی باورپذیرتر می‌کند!

Source: Engadget

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.