انتشار اولین تصاویر و مشخصات M8؛ جانشین آینده اچ‌تی‌سی وان

اچ‌تی‌سی وان با وجود جلب نظر کاربران و کارشناسان به علت کیفیت ساخت و رابط کاربری مناسب در زمینه پردازنده کمی از رقبا عقب افتاد و حالا M8 قرار است جانشین آن شده و کاستی‌ها را برطرف کند.

0

فارنت: اچ‌تی‌سی وان با وجود جلب نظر کاربران و کارشناسان به علت کیفیت ساخت و رابط کاربری مناسب در زمینه پردازنده کمی از رقبا عقب افتاد و حالا M8 قرار است جانشین آن شده و کاستی‌ها را برطرف کند.

HTC-M8

بدون شک One اچ‌تی‌سی یکی از خوش‌ساخت‌ترین و زیباترین گوشی‌های اندرویدی است که اچ‌تی‌سی در آن بالاخره رابط کاربری Sense خود را بهبود داد و به یکی از بهترین پوسته‌های اندرویدی تبدیل کرد. اما یکی از مشکلات اصلی آن در رقابت با پرچم‌دارانی مانند جی2 یا زد1 پردازنده ضعیف‌تر اسنپ‌دراگون 600 بود. حالا تصاویری از گوشی جدیدی از این کمپانی تایوانی با نام رمز M8 درز کرده است که به نظر می‌تواند اچ‌تی‌سی را دوباره به گردنه رقابت بازگرداند.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید با نگاهی به قاب پشتی این گوشی متوجه می‌شویم که طراحی آن بسیار به وان شبیه است به جز یک سوراخ دایره‌ای شکل در بالای لنز دوربین. این سوراخ احتمالاً مربوط به حسگر اثر انگشت خواهد بود هر چند که محل قرار گرفتن آن نسبت به وان مکس جابجا شده است و اندازه‌اش نیز کوچکتر شده است.

یک تغییر دیگر به نظر کاهش ضخامت قابل توجه نسبت به وان است و با لبه‌های خمیده حالا خبری از پلی‌کربنات تزریق شده بین صفحه‌نمایش و قاب پشتی نیست و شاید اچ‌تی‌سی توانسته راه دیگری را برای عبور سیگنال‌ها پیدا کند. به هر حال به نظر می‌رسد که با یک گوشی حتی زیباتر و جذاب‌تر از وان مواجهیم.

مشخصات احتمالی ذکر شده برای M8 پردازنده اسنپ‌دراگون 800 کوالکام با 4 هسته پردازشی Krait 400 به سرعت 2.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 330 است که این‌بار با 3 گیگابایت رم همراه شده است. نسخه اندروید این گوشی مشخص نیست اما گفته شده است که اچ‌تی‌سی رابط کاربری جدید Sense 6.0 را بر روی آن نصب کرده است.

صفحه‌نمایش M8 نیز بزرگ‌تر شده و حالا بین 5 تا 5.2 اینچ خواهد بود و وضوح آن نیز عدد خارق‌العاده 2048 در 1080 پیکسل یعنی 2K ذکر شده است که البته هنوز کمی غیرقابل باور است. به هر حال امیدواریم هر چه زودتر خبرهای بیشتری راجع‌به پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی بشنویم که شاید با نام اچ‌تی‌سی وان پلاس وارد بازار شود.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.