تعرفه‌های رایتل تا یک ماه آینده کاهش خواهند یافت

صبح امروز اولین کنفرانس خبری مدیرعامل جدید اپراتور سوم تلفن همراه رایتل در دفتر مرکزی این شرکت در تهران برگزار شد. در این مراسم تعرفه رایتل برای مشترکان یکی از موضوعات مورد بحث بود.

0

در این مراسم که بیشتر به پرسش و پاسخ با خبرنگاران گذشت مدیرعامل جدید رایتل علاوه بر صحبت در مورد تعرفه رایتل از راه‌اندازی هزارمین سایت این اپراتور در شاهچراغ شیراز خبرداد و از برنامه‌ریزی برای رسیدن به 3600 سایت خبر داد و تاکید کرد که تصمیم داریم تعداد مشترکان خود را تا پایان سال 1392 به 5 میلیون مشترک برسانیم.

به دنبال افزایش دوره انحصار رایتل هستیم

در ادامه این مراسم مدیرعامل رایتل همچنین از افزایش دوره انحصار رایتل که در شهریورماه سال 93 به پایان می‌رسد، استقبال کرد و تاکید کرد که با جدیت به دنبال افزایش این دوره‌ی انحصار هستیم، چرا که از اردیبشهت‌ماه سال جاری تاکنون تماس تصویری ما قطع است.

در ادامه این نشست مجید صدری اذعان داشت که شبکه این اپراتور با مشکلات بسیاری روبروست و حتی در تهران در برخی جاها اصلا با کیفیت مناسبی روبرو نیستیم، اما تلاش داریم که این مشکلات را برطرف کرده و هر لحظه و هر روز کیفیت شبکه‌ی خود را ارتقاء دهیم.

در تعرفه‌ رایتل تجدیدنظر خواهیم کرد!

وی در ادامه سخنان خود و در پاسخ به سوالات خبرنگاران از تعداد مشترک یک میلیون و 500 هزار مشترک خبر داد و تاکید کرد که از نظر من این عدد خیلی کم است و ما بابت این موضوع شرمنده‌ایم، اما به هر حال زمانی که این مدیریت را تحویل گرفتیم تعداد مشترکان همین‌قدر بود.

وی در ارتباط با هزینه‌های رایتل هم مدعی شد که قیمت مکالمات ما با دو اپراتور دیگر تفاوت چندانی ندارد و حتی برخی از بسته‌های خدماتی ما ارزان‌تر هم باشد، اما برای مردم این‌گونه جا افتاده است که رایتل خیلی گران است و ما در سرویس‌های جدید به دنبال آن هستیم که قیمت حداقلی را در نظر بگیریم تا مردم بتوانند از امکانات ما استفاده کنند. ما برای انتهای سال جدید برای 5 میلیون مشترک برنامه‌ریزی کرده‌ایم که به نظر باید در تعرفه‌های خود نیز تجدیدنظر کنیم.

تهران را تا محدوده 300 کیلومتری پوشش خواهیم داد!

مدیرعامل اپراتور سوم در ارتباط با رومینگ رایتل هم اظهار داشت که در حال حاضر شرکت رایتل مبحثی به عنوان رومینگ بین‌الملل نداشته اما تلاش بر این است که حداقل تا یک‌ماه آینده رومینگ بین‌الملل ما فعال شود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در زمینه پوشش جاده‌ای رایتل اظهار داشت که سعی خواهیم کرد تهران و جاده‌های اصلی منتهی به آن را تا یکی دو ماه آینده به عمق 300 کیلومتر پوشش دهیم و البته در کنار تهران بر روی سایر شهرهای اصلی کشور نیز کار خواهیم کرد.

کاربران برای قطع تماس تصویری رایتل خسارت می گیرند!؟

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارنت در خصوص اینکه اگر قرار باشد رایتل مدعی متضرر شدن از قطع تماس تصویری باشد عده بسیاری از کاربران این شبکه نیز که به امید استفاده از تماس تصویری این اپراتور را برگزیده‌اند نیز باید معترض و خواستار خسارت باشند تاکید کرد که ‌به طور قطع اگر قرار به پرداخت خسارت باشد خود ما هم باید این خسارت را دریافت کنیم تا آن را در اختیار کاربران خود قرار دهیم.

مردم تلفنی سیم‌کارت رایتل نخرند!

وی در پایان این نشست خبری نیز با تاکید بر اینکه به تازگی نیز بحث‌هایی در رابطه با شرکت‌های سود‌جو و فروش تلفنی سیم کارت‌ رایتل مطرح شده که به هر صورت ما هم باید در این زمینه پاسخ‌گو باشیم؛ به همین دلیل اعلام می‌کنیم که فروش سیم‌کارت‌های ما به هیچ عنوان تلفنی نیست و مردم از خرید تلفنی سیمکارت رایتل پرهیز کرده و شماره افرادی که تحت این عنوان با آنها تماس می‌گیرند را به ما بدهند تا ما این بحث را پیگیری‌ کنیم.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.