سونی همزمان با هفت سالگی پلی استیشن 3 فروش 80 میلیون دستگاه از آن را جشن گرفت

با تمام حرف و حدیث‌های پیرامون کنسول جدید سونی، پلی استیشن 4، نسخه قدیمی‌تر این کنسول بازی همچنان به فروش بالای خود ادامه می‌دهد. شرکت سونی امروز اعلام کرد تعداد فروش پلی استیشن 3 این شرکت به تعداد 80 میلیون دستگاه رسیده است و این درحالیست که مدت زمان اندکی با عرضه نسل جدید کنسول بازی این شرکت با قابلیت HDMI زمان باقی مانده است.

0

فارنت: با تمام حرف و حدیث‌های پیرامون کنسول جدید سونی، پلی استیشن 4، نسخه قدیمی‌تر این کنسول بازی همچنان به فروش بالای خود ادامه می‌دهد. شرکت سونی امروز اعلام کرد تعداد فروش پلی استیشن 3 این شرکت به تعداد 80 میلیون دستگاه رسیده است و این درحالیست که مدت زمان اندکی با عرضه نسل جدید کنسول بازی این شرکت با قابلیت HDMI زمان باقی مانده است.

 ps3

 البته از نظر دوستداران کنسول‌های بازی، عرضه نسل چهارم پلی استیشن شرکت سونی بسیار دیر انجام می‌شود اما دوستداران بازی‌های رایانه‌ای مطمئنا هیچ‌گاه کنسول محبوب خود را تنها نخواهند گذاشت.

Source: Engadget

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.