اعتراف مایکروسافت به ایجاد مشکل برای ماوس‌ها پس از آپدیت به ویندوز 8.1

پیش از این 8.1 دلیل قانع‌کننده برای آپدیت به ویندوز 8.1 برایتان نوشتیم اما همچنین گزارش‌هایی هم از مشکلات ویندوز 8.1 در بازی‌های رایانه‌ای به گوش می‌رسید. حالا مایکروسافت بالاخره به ایجاد مشکلات ماوس‌ها در ویندوز 8.1 اعتراف کرده است.

0

فارنت:

Mouse

مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که از مشکلات مربوط به ماوس و نشانه‌گر آن در ویندوز 8.1 مخصوصاً در بازی‌ها مطلع است و مشغول کار کردن بر روی آپدیتی جهت رفع این مشکلات است. یکی از مدیران انجمن‌های آنلاین مایکروسافت در این زمینه می‌نویسد:

اول از همه از جامعه گیمرها برای ارائه گزارش‌های دقیق و با جزئیات در مورد این مشکلات تشکر می‌کنیم. با وجود این‌که هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه آپدیت رفع مشکلات نداریم اما در حال کار برای رفع هر چه زودتر این مشکل هستیم. مشکل لگ ماوس در حقیقت به علت چندین مشکل مختلف است که نسبت به نوع بازی و راه‌های ورودی اطلاعات و کار با آن متفاوت است. در حالی که ما در حال کار روی فیکس هستیم روش‌ زیر می‌تواند کمک کننده باشد.”

windows-8.1-mouse-lag-fix

اگر در بعضی بازی‌ها متوجه شدید که امکان بردن نشانه‌گر ماوس به همه قسمت‌ها وجود ندارد مایکروسافت پیشنهاد می‌کند بر روی فایل اجرایی بازی راست کلیک کرده و Properties را بزنید. سپس از تب Compatibility و در قسمت Settings تیک گزینه Disable display scaling on high DPI settings را فعال کنید.

به هر حال گیمرها باید منتظر باشند تا مایکروسافت رسماً فیکس یا پچ مخصوصی برای رفع این مشکل ویندوز 8.1 ارائه دهد.


پایان مطلب/

Source: HotHardware

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.