Helpouts سرویس راهنمایی و آموزش آنلاین ویدئویی گوگل راه‌اندازی شد

گوگل به تازگی سرویس جدیدی را به نام Helpouts راه‌اندازی کرده است که در آن می‌توانید به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه‌ای به صورت ویدئویی با متخصصان رشته‌های مختلف ارتباط برقرار کنید.

0

فارنت: گوگل به تازگی سرویس جدیدی را به نام Helpouts راه‌اندازی کرده است که در آن می‌توانید به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه‌ای به صورت ویدئویی با متخصصان رشته‌های مختلف ارتباط برقرار کنید.

Helpouts

سرویس Helpouts تنها محدود به مسائل مربوط به فناوری نیست و در آن موضوعات مختلفی مانند هنر و موسیقی، آشپزی، درس و آموزش، مد و زیبایی، تغذیه و ورزش، سلامت، خانه و باغبانی نیز در کنار مسائل کامپیوتری و فناوری ارائه می‌شود. این آموزش‌ها و راهنمایی‌ها می‌تواند آموزش حل مشکلات گوشی اندرویدی شما، آموزش گیتار، تعمیر خانه و حتی کمک‌های اولیه پزشکی باشد. این سرویس که دو ماه پیش معرفی شد در حال حاضر برای عموم کاربران آزاد است و هر کس با توانایی‌هایش می‌تواند البته با ارائه سابقه کاری در آن سرویس رایگان یا پولی ارائه دهد.

Google-Helpouts

این سرویس‌ها در حال حاضر هم فراهم هستند و تا ساعتی 20 دلار نیز برای برخی خدمات خاص از کاربران پول دریافت می‌کنند؛ لازم به ذکر است که گوگل 20 درصد این مبالغ را برای خودش در نظر گرفته است. گوگل نسبت به آینده این سرویس بسیار خوش‌بین است و اعتقاد دارد درست مانند خریدهای اینترنتی، کمک گرفتن آنلاین نیز روزی بسیار متداول و محبوب خواهد شد. به هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا گفتگوی ویدئویی رایگان یا پولی برای کاربران مفیدتر خواهد بود و یا یک جستجوی ساده در یوتیوب برای یافتن آموزش‌های دلخواه.


پایان مطلب/

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.