آیا گوگل در این تصویر تبلیغاتی به طور تصادفی نکسوس 8 را لو داده است؟

اگر به صفحه اپلیکیشن‌ها و سرگرمی سایت رسمی اندروید مراجعه کنید با تصویری تبلیغاتی مواجه می‌شوید که در آن تبلتی کمی بزرگتر از نکسوس 7 به چشم می‌خورد. آیا این تبلت نکسوس 8 است؟

0

فارنت: اگر به صفحه اپلیکیشن‌ها و سرگرمی سایت رسمی اندروید مراجعه کنید با تصویری تبلیغاتی مواجه می‌شوید که در آن تبلتی کمی بزرگتر از نکسوس 7 به چشم می‌خورد. آیا این تبلت نکسوس 8 است؟

Nexus-8

گوگل ثابت کرده که در لو دادن تصاویر دستگاه‌هایش در تصاویر و ویدئوهای تبلیغاتی مهارت خاصی دارد و نکسوس 5 هم اولین بار به همین صورت درز کرده بود. اما اوضاع برای این تصویر و یک دستگاه نکسوسی جدید متفاوت است؛ چرا که گوگل طبق روال همیشگی یک گوشی، یک تبلت کوچک و یک تبلت بزرگ را هر ساله معرفی می‌کند و از آن‌جایی که نکسوس 7 نسخه 2013 تبلت کوچک فعلی این کمپانی محسوب می‌شود امکان عرضه تبلتی تنها یک اینچ بزرگتر کمی دور از ذهن است.

اما به هر حال اگر به تصویر نگاهی بیندازید مشخص است که حاشیه‌های بالا و پایین تبلت از نکسوس 7 بسیار کمتر است و این تصویر می‌تواند به تبلت دیگری مربوط باشد. از طرفی شایعات حاکی از آن است که تبلتی که احتمالاً نکسوس 8 باشد اخیراً مجوز بلوتوث را دریافت کرده است. از آن‌جایی که اپل به تازگی آیپد مینی جدید را با صفحه‌نمایش رتینا و پردازنده قدرتمند A7 معرفی کرده است نکسوس 7 گوگل دیگر بهتر از تبلت مینی اپل محسوب نمی‌شود و شاید گوگل قصد داشته باشد با عرضه یک تبلت نکسوسی جدید با مشخصاتی بهتر با آیپد مینی رتینا مقابله کند.

البته بعید هم نیست که گوگل برای نمایش بهتر صفحه نکسوس 7 در این تبلیغ حاشیه‌ها را کوچک کرده باشد تا گوگل پلی بیشتر به چشم بیاید. به هر حال تنها کاری که از ما ساخته است صبر کردن و منتظر ماندن است، مخصوصاً این‌که ما هنوز چشم انتظار نکسوس ده اینچی جدید گوگل نیز هستیم.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.