پسر گمشده هندی خانه‌اش را پس از 25 سال با گوگل مپ پیدا کرد!

فیلم‌های هندی سرشار از داستان‌هایی هستند که در آن یکی از اعضای خانواده، پس از مدت‌ها دوری به دلایلی مانند فقر و یا حتی گم‌شدن، از خانواده خود دور بوده و پس از وقوع حادثه‌ای مجددا به آغوش آن‌ها بازمی‌گردد. به نظر می‌رسد این داستان اکنون رنگ و بوی واقعیت پیدا کرده و در حادثه‌ای که برای سارو مونشی خان 5 ساله به وقوع پیوسته، وی درحالی که در کنار بردارش در قطار نشسته بوده به خواب می‌رود.

0

فارنت: فیلم‌های هندی سرشار از داستان‌هایی هستند که در آن یکی از اعضای خانواده، پس از مدت‌ها دوری به دلایلی مانند فقر و یا حتی گم‌شدن، از خانواده خود دور بوده و پس از وقوع حادثه‌ای مجددا به آغوش آن‌ها بازمی‌گردد.

به نظر می‌رسد این داستان اکنون رنگ و بوی واقعیت پیدا کرده و در حادثه‌ای که برای سارو مونشی خان 5 ساله به وقوع پیوسته، وی درحالی که در کنار بردارش در قطار نشسته بوده به خواب می‌رود. پس از بیدارشدن کسی در کنار او نبوده و او در کشوری با جمعیتی میلیاردی گم می‌شود.

indiaسرپرستی این پسر توسط خانواده‌ای استرالیایی پذیرفته می‌شود و آن‌ها نقشه‌ای از هند را در اتاق او قرار می‌دهند تا او هرگز راهش را برای بار دوم گم نکند. سارو همواره دوست داشت خانوده‌اش را بیابد اما تنها خاطره‌ای از آن‌ها در ذهن او باقی مانده بود.

پیداکردن خانواده وی مانند پیداکردن سوزن در انبار کاه بود. این مسئله ادامه داشت تا اینکه سرویس نقشه گوگل، بارقه امیدی برای وی ایجاد کردند و وی این بار توانست نقشه کشورش را با جزئیات بیشتر و بر روی رایانه‌اش باز کند.

وی با جستجوی آنچه در خاطرات او باقی مانده بود توانست بار دیگر خانه و خانواده خود را یافته و به سوی آن‌ها بازگردد. می‌توانید شرح ماوقع را از زبان خود سارو ببینید و بشنوید.

 

Source: Themalaymailonline

 

 

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.