نسخه جلی بین اندروید حالا 50 درصد بازار اندرویدی‌ها را در اختیار دارد

در جدیدترین آماری که از طرف شرکت گوگل در زمینه میزان استفاده کاربران از نسخه‌های مختلف اندروید منتشر شده، اندروید جلی بین توانسته چیزی در حدود 50 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دهد. سه نسخه متفاوت از جلی بین اندروید با توجه به کاهش استفاده از نسخه‌های قدیمی‌تر، با افزایش رشد روبرو شده‌اند.

0

فارنت: در جدیدترین آماری که از طرف شرکت گوگل در زمینه میزان استفاده کاربران از نسخه‌های مختلف اندروید منتشر شده، اندروید جلی بین توانسته چیزی در حدود 50 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دهد.

سه نسخه متفاوت از جلی بین اندروید با توجه به کاهش استفاده از نسخه‌های قدیمی‌تر، با افزایش رشد روبرو شده‌اند. اندروید نان زنجبیلی، 2.3 نیز 26.3 از آمار کل را به خود اختصاص داده که نسبت به ماه گذشته، این رقم دو درصد کاهش داشته اما همچنان دومین نسخه متداول پس از اندروید 4.1 جلی بین است.

android

اندروید بستنی حصیری، 4.0 نیز 0.8 درصد از سهم خود را از دست داده و به رقمی کمتر از 20 درصد رسیده است. اندروید 3.2 نیز همچنان چیزی در حدود 0.1 درصد را به خود تخصیص داده است. همانطور که از رشد کلی جلی بین هم پیداست، هر سه نسخه جلی بین توانسته‌اند سهم خود را افزایش دهند.

اندروید 4.1 با 0.8 درصد، اندروید 4.2 با 1.9 درصد افزایش و اندروید 4.3 نیز 0.8 درصد به سهم این نسخه از سیستم عامل اندروید افزوده‌اند. با عرضه به روز رسانی‌های متفاوت در ماه‌های آتی می‌توان انتظار داشت سهم نسخه 4.3 بازهم افزایش یابد. با توجه به اینکه اندروید 4.4 کیت کت به تازگی معرفی شده، در این آمار لحاظ نشده است و با توجه به اینکه تا ماه آتی تنها برای دستگاه‌های سری نکسوس عرضه خواهد شد، نمی‌توان انتظار داشت سهم قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

Source: Gsmarena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.