بالاخره اولین تبلیغ در اینستاگرام به نمایش درآمد!

اینستاگرام ماه گذشته از افزوده شدن تبلیغات به سرویس محبوبش خبر داده بود و هفته پیش نیز تصویری برای آگاهی از نوع تبلیغات نمایش داد. اما حالا بالاخره اولین تبلیغ در اینستاگرام به نمایش درآمده است.

6

اولین تبلیغ در اینستاگرام مربوط به “مایکل کُرس” یکی از طراحان مُد مشهور آمریکایی است که صاحب برندی به نام خودش است. چه صفحه رسمی Michael Kors را در اینستاگرام دنبال کرده باشید و چه علاقه‌ای به آن نداشته باشید این تبلیغ احتمالاً برای شما نمایش داده خواهد شد.

البته در حال حاضر تنها با لمس دکمه سه نقطه می‌توان تبلیغ‌ها را مخفی کرد و اینستاگرام همچنین کاربران را به نظر دادن و فیدبک در مورد تبلیغات نامربوط تشویق کرده است.

تبلیغ در اینستاگرام

در اولین تبلیغ در اینستاگرام که در حال حاضر بیش از 36 هزار لایک دریافت کرده است کامنت‌ها و نظرات منفی زیادی را نیز از سوی کاربران می‌توان مشاهده کرد که برخی حتی تصمیم به ترک اینستاگرام گرفته‌اند و برخی هم حاضرند با پرداخت مبلغی به صورت ماهانه دیگر تبلیغات را مشاهده نکنند.

اینستاگرام سرویس محبوب اشتراک‌گذاری تصاویر است که در میان کاربران ایرانی هم طرفداران زیادی دارد؛ اگر با نحوه عملکرد این سرویس آشنایی ندارید و یا سوالی در این زمینه دارید می‌توانید به مطلب آموزش اینستاگرام مراجعه کنید.


Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. عابدين می‌گوید

    سلام

    ممنون از سایت شما

    همچنین تشکر به خاطر مطلبی که درباره تبلیغات در اینستاگرام منتشر کردید

  2. مهرداد می‌گوید

    با سلام من همه فالوینگ هامو پاک کردم توی لیستم هیچی نیست که انفالوو کنم ولی عدد رو میزنه 16 نفر فالووینگ دارید ولی میرم داخل نیستن که پاکشون کنم چکار کنم راهنمایی کنید

  3. محمود می‌گوید

    الآن که نیمه فیلتره و بعضی از عکس ها توی ایران لود نمیشه، در حالیکه خارج از کشور مشکلی نداره!

  4. ميثاق می‌گوید

    به نظرم هنوز جای اکانت های معروف ایرانی تو اینستاگرام خالیه. منظورم برندها بود البته چون خارجی ها حسابی حضور پررنگی دارن! البته اینها میترسن فردا فیلتر شه همه برن رو هوا!

  5. ميرزا می‌گوید

    خب تبلیغ نکنن پس خرجشون رو از کجا در بیارن؟

    1. 1133 می‌گوید

      6