انتشار تصویر و مشخصات درز کرده از گوشی هوشمند موتو جی موتورولا

به تازگی تصویر و مشخصاتی از یک گوشی جدید اندرویدی از موتورولا به نام موتو جی توسط اکانت توییتر مشهور @evleaks درز کرده است که در نگاه اول بسیار به موتو ایکس شباهت دارد.

0

فارنت: به تازگی تصویر و مشخصاتی از یک گوشی جدید اندرویدی از موتورولا به نام موتو جی توسط اکانت توییتر مشهور @evleaks درز کرده است که در نگاه اول بسیار به موتو ایکس شباهت دارد.

Moto-G

پیش از این نام Moto G در کنار Moto X در وبسایت موتورولا نمایش داده شده بود و حالا مشخص شده که این موضوع اشتباهی نبوده و واقعاً یک گوشی دیگر از موتورولا در راه است. در تصویر درز کرده توسط evleaks چیز زیادی مشخص نیست. جلوی گوشی به Nexus S شبیه و پشت آن به موتو ایکس شباهت دارد.

مشخصات درز کرده نیز بسیار به مشخصات موتو ایکس شباهت دارد. صفحه‌نمایش 4.7 اینچی با وضوح اچ‌دی 720p، دوربین 8 مگاپیکسلی و 8 یا 16 گیگابایت حافظه داخلی. احتمالاً موتو جی برخلاف موتو ایکس قابلیت سفارشی‌سازی و تغییر رنگ قاب و دکمه‌ها را نخواهد داشت اما به جای آن از پردازنده قوی‌تر اسنپ‌دراگون S4 Pro با چهارهسته 1.5 گیگاهرتزی بهره خواهد برد و باتری 1950 میلی‌آمپری ساخت ال‌جی آن با ترفندهای موتورولا برای یک روز دوام خواهد آورد.

موتو جی قرار است بدون پیش‌پرداخت و به صورت قراردادی رایگان توسط اپراتورهای امریکا عرضه شود.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.