آیا محبوبترین رنگ‌های آیفون 5S و آیفون 5C اپل را می‌شناسید؟

جدیدترین آمار سازمان بررسی اطلاعات کاربران نشان می‌دهد که رنگ خاکستری محبوب‌ترین رنگ در بین خریداران آیفون 5s اس است. 43 درصد از خریداران این گوشی هوشمند که یک ماه پس از عرضه آن مورد سوال قرار گرفتند، اعلام کردند رنگ نقره‌ای را برای خرید ترجیح داده‌اند. رنگ نقره‌ای با 30 درصد در جایگاه دوم و 27 درصد کاربران نیز مدل طلایی را خریداری کرده‌اند.

0

فارنت:  جدیدترین آمار سازمان بررسی اطلاعات کاربران نشان می‌دهد که رنگ خاکستری محبوب‌ترین رنگ در بین خریداران آیفون 5s اس است. 43 درصد از خریداران این گوشی هوشمند که یک ماه پس از عرضه آن مورد سوال قرار گرفتند، اعلام کردند رنگ نقره‌ای را برای خرید ترجیح داده‌اند. رنگ نقره‌ای با 30 درصد در جایگاه دوم و 27 درصد کاربران نیز مدل طلایی را خریداری کرده‌اند.

iphone color

البته مدنظر داشته باشید که بعد از عرضه مدل طلایی آیفون 5s، به علت تقاضای زیاد در بازار، یافتن این مدل برای خرید به سختی امکان‌پذیر بود و پس از آن اپل تصمیم گرفت میزان تولید این مدل را تا 33 درصد افزایش دهد. بنابراین تصور کنید، اگر نسخه طلایی به تعداد کافی در بازار موجود بود، این آمار چگونه تغییر می‌کرد؟

اما از زمان معرفی آیفون 5c، بنابر جامعه آماری 400 نفره، محبوب‌ترین رنگ برای خرید، آبی است. البته آمار 27 درصدی افرادی که رنگ آبی را خریداری کرده‌اند اختلاف کمی با رنگ دوم یعنی سفید که 25 درصد خرید را به خود اختصاص داده دارد. به نظر می‌رسد رنگ زرد نیز رنگ محبوبی نبوده و تنها 7 درصد از خریداران از این رنگ استقبال کرده‌اند.

iphone gendre

این اطلاعات بر اساس جنسیت نیز تفکیک شده و آمار نشان می‌دهد خانم‌ها رنگ نقره‌ای و آقایان رنگ خاکستری را برای خرید ترجیح میدهند. جای تعجب ندارد که رنگ صورتی، رنگ مورد علاقه خانم‌ها برای خرید آیفون 5c بوده و آبی و سفید رنگ‌های مورد علاقه آقایان را تشکیل می‌دهند.

Source: Phonearena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.