گوگل قابلیت ارسال پیامک، تصویر متحرک GIF و موقعیت را به Hangouts افزود

اپلیکیشن Hangouts گوگل تاکنون تنها برای ارتباط متنی و تصویری با اکانت گوگل و جی‌تاک استفاده می‌شد اما حالا گوگل قابلیت ارسال SMS، تصاویر GIF و موقعیت فعلی را هم به آن افزوده است.

0

در مراسم اخیر گوگل این شرکت اعلام کرد که از حالا Hangouts مکانی برای همه گفتگوهای شما خواهد بود. دیگر نیازی به استفاده از اپلیکیشن Messaging نیست و در کنار چت آنلاین با کاربران لیست جی‌تاک قادر خواهید بود تا پیامک‌ها را نیز از طریق اپلیکیشن Hangouts ارسال و دریافت کنید. حتماً تاکنون برایتان پیش آمده که از دوستتان مکان فعلیش را پرسیده باشید؛ با Hangouts ارسال موقعیت فعلی تنها با یک لمس صفحه امکان‌پذیر خواهد شد.

Hangouts-Video-chat

همچنین یک امکان جذاب دیگر ارسال تصاویر متحرک GIF است که در گوگل پلاس نیز پیش از این وجود داشت. همچنین مکالمه ویدئویی نیز ارتقا یافته است و حالا به صورت پیش‌فرض با وضوح اچ‌دی آغاز خواهد شد؛ همچنین تماس‌های تمام‌صفحه نیز برای تمامی دستگاه‌های با پشتیبانی از Hangouts ارائه می‌شود. برای بهتر کردن اوضاع همچنین اپلیکیشن Hangouts به صورت خودکار نور و کنتراست تصاویر وبکم و دوربین دوم را تنظیم و بهینه‌سازی خواهد کرد.

به این ترتیب شاید در اندروید 4.4 دیگر خبری از اپلیکیشن Messaging فعلی نباشد و Hangouts به صورت کامل جایگزین آن شود.


پایان مطلب/

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.