گوگل گلس 2 با سازگاری کامل با عینک‌های طبی و آفتابی عرضه خواهد شد

نسخه جدیدی از عینک گوگل عرضه خواهد شد. این خبری است که گوگل امروز رسما اعلام کرد. گوگل همچنین اذعان داشت، دارندگان عینک‌های فعلی می‌توانند عینک‌های خود را با نسخه جدید تعویض کنند.

0

فارنت:  نسخه جدیدی از عینک گوگل عرضه خواهد شد. این خبری است که گوگل امروز رسما اعلام کرد. گوگل همچنین اذعان داشت، دارندگان عینک‌های فعلی می‌توانند عینک‌های خود را با نسخه جدید تعویض کنند.

نسخه جدیدی این عینک‌ها برای افرادی که از عینک‌های طبی یا آفتابی استفاده می‌کنند نیز قابل استفاده خواهد بود. عینک جدید به هدفون‌های مونو نیز تجهیز خواهد شد که جایگزینی برای اسپیکرهای فعلی خواهد بود. هرچند صدای مونو به نوعی نقطه ضعف این عینک محسوب می‌شود اما حداقل به وسیله این عینک می‌توان به موسیقی دلخواه گوش فرا داد.

Greg_Glass_frames

گوگل همچنین اعلام کرده که دارندگان عینک‌های فعلی سه دعوت‌نامه دریافت خواهند کرد تا برای شرکت در این برنامه به دوستان خود بدهند ( چیزی شبیه به نسخه آزمایشی جی‌میل). گوگل توصیه کرده تا کاربران از ماه آینده مرتبا صندوق ورودی حساب ایمیل خود را برای دریافت چنین ایمیلی کنترل کنند.

Source: Arstechnica

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.