این گوشی اچ‌تی‌سی EVO 3D با جلوگیری از عبور گلوله جان صاحبش را نجات داد!

تاکنون متن‌های گوناگونی درباره قابلیت‌های مختلف و کمابیش عجیب گوشی‌های هوشمند خوانده‌ یا شنیده‌ایم. این دستگاه‌های هوشمند علاوه بر برقراری تماس، در شرایط مختلف مانند کمک به رهایی از ترافیک خیابان‌ها (با استفاده از جی‌پی‌اس)، کنترل تلویزیون در منزل، اطلاع از قیمت اجناس و حتی سرگرم کردن کودکان با بازی‌های مختلف به ما کمک می‌کنند. اما قابلیت دیگری وجود دارد که مطمئنا تا کنون به ذهن شما نرسیده‌است.

0

فارنت:  تاکنون متن‌های گوناگونی درباره قابلیت‌های مختلف و کمابیش عجیب گوشی‌های هوشمند خوانده‌ یا شنیده‌ایم. این دستگاه‌های هوشمند علاوه بر برقراری تماس، در شرایط مختلف مانند کمک به رهایی از ترافیک خیابان‌ها (با استفاده از جی‌پی‌اس)، کنترل تلویزیون در منزل، اطلاع از قیمت اجناس و حتی سرگرم کردن کودکان با بازی‌های مختلف به ما کمک می‌کنند. اما قابلیت دیگری وجود دارد که مطمئنا تا کنون به ذهن شما نرسیده‌است. این قابلیت نجات جان شما با ایفای عملکری مانند یک بادی گارد است.

 evo3d-2

در حادثه‌ای که در فلوریدا به وقوع پیوست، یک سارق مسلح با حمله به ایستگاه گاز، دو کارگر را مجبور به بازکردن درب گاوصندوق کرد اما پس از عدم موفقیت در عملیات سرقت، به سمت یکی از آنها شلیک کرد. خوشبختانه گلوله به یک دستگاه گوشی  HTC EVO 3D برخورد کرد. نکته جالب اینکه این کارمند تا هنگامی که گوشی خود را از جیبش خارج کرد نمی‌دانست که سوقصد به سمت وی بوده است.

Source: Phonearena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.