انتشار تریلر حالت Extinction mode بازی Call of Duty: Ghosts

این استودیو اعلام کرد که مود مخصوص Zombie Mode که چندی است در سری بازی ندای وظیفه خودنمایی می‌کند نیز در این نسخه با ساختاری جدید حضوری فعال و در جدال با زامبی‌ها خواهید داشت.

0

فارنت: چند روز بیشتر به انتشار بازی ندای وظیفه: ارواح باقی نمانده است  و برای بالاتر گرفتن تب این بازی استودیو Infinity Ward تریلر رسمی حالت Call of Duty: Ghosts’ Extinction mode را منتشر کرد.

Call-of-Duty-Ghosts-Extinction-Survival-Mode

شما در این حالت به صورت Co-Op و با دوستانتان به جنگ موجودات فضایی می‌روید که در حقیقت ساختار survival  یا همان زنده ماندن در برابر امواج حملات موجودات فضایی را دارد  که البته این مبارزه اصلا آسان نبوده و هر موجود فضای دارای ساختار و توانایی های خاص به همراه سلاح مخصوص به خود است .

Call-of-Duty-Ghosts--Extinction-Survival-Mode

در ضمن این استودیو اعلام کرد که حالت مخصوص Zombie Mode که چندی است در سری بازی ندای وظیفه خودنمایی می‌کند نیز در این نسخه با ساختاری جدید، حضوری فعال  در جدال با زامبی‌ها خواهید داشت.

Extinction-COD

جالب است بدانید که استودیو مذکور اعلام کرده که تمامی تمرکز این تیم بر روی عنوان Ghost  است زیرا معتقدند کاراکتر گاست در جنگاوری مدرن 2 بسیار محبوب بود و البته  فعلا برنامه‌ای برای ساخت جنگاوری مدرن 4 ندارند.

Call Of Duty Ghosts Extinction Mode

این بازی در 5 ماه نوامبر برای کنسول‌های بازی پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 به همراه رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و نسخه‌های مربوط به کنسول های نسل بعد نیز به محض به بازار روانه شدن این کنسول ها در دسترس قرار خواهند گرفت.

Source:OXM

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.