مشکل جدید گزارش شده در iOS 7: تقویم!

جدیدترین نسخه سیستم‌عامل موبایلی iOS اپل مشکلات زیادی را به همراه داشته است. از مشکلات امنیتی تا سرگیجه برای کاربران! حالا هم یک مشکل جدید پیدا شده است: تقویم!

0

فارنت: جدیدترین نسخه سیستم‌عامل موبایلی iOS اپل مشکلات زیادی را به همراه داشته است. از مشکلات امنیتی تا سرگیجه برای کاربران! حالا هم یک مشکل جدید پیدا شده است: تقویم!

iOS-7-calendar

حتماً می‌دانید که علاوه بر ایران اکثر کشورهای جهان نیز در آخر تابستان و اول بهار ساعات خود را یک ساعت به جلو یا عقب می‌برند. تغییر ساعت تابستانی یا صرفه‌جویی که Daylight Saving نامیده می‌شود در گوشی‌های هوشمند معمولاً به صورت خودکار صورت می‌گیرد اما به نظر می‌رسد iOS 7 در اپلیکیشن تقویمش در این مورد مشکل دارد.

به گزارش AppleInsider اپلیکیشن تقویم iOS 7 ساعت را اخیراً یک ساعت عقب‌تر نشان می‌دهد در صورتی که در نوار اعلان‌ها و دیگر نقاط سیستم‌عامل چنین مشکلی وجود ندارد. البته این مشکل بر روی تاریخ و ساعت قرارهای تقویم و آلارم‌ها تأثیری ندارد اما نمایش اشتباه ساعت آن هم در اپلیکیشن تقویم می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

iOS-7-calendar-bug

البته این اولین بار نیست که iOS دچار چنین مشکلی می‌شود؛ پیش از این هم در iOS 4 سه سال پیش چنین مشکلی آن هم به صورت کلی در سیستم عامل ایجاد شد و حتی آلارم‌های روز سال نو 2011 هم به صورت خودکار خاموش شد! اپل آن مشکل را با عرضه آپدیت نرم‌افزاری حل کرد و مشکل جدید هم قطعاً با عرضه یک آپدیت حل می‌شود. اما از آن‌جایی که اپل به تازگی iOS 7.0.3 را عرضه کرده است شاید چند روز یا چند هفته طول بکشید تا آپدیتی جدید برای آی‌دیوایس‌ها عرضه شود.


پایان مطلب/

Sources: AppleInsider, TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.