چرا پلی استیشن 4 سونی در برزیل 1845 دلار قیمت‌گذاری شده است؟

همان‌طور که پیش از این نیز اعلام شده بود، پلی استیشن 4 تا ماه آینده در بازارها خواهد بود اما قیمت‌ پلی استیشن 4 سونی در برزیل همه را به تعجب واداشته است. بنابه گزارش‌های منتشره، این کنسول بازی در برزیل قیمتی معادل 3999 رییل برزیل یا همان 1845 دلار قیمت خواهد داشت.

0

همان‌طور که پیش از این نیز اعلام شده بود، پلی استیشن 4 تا ماه آینده در بازارها خواهد بود اما قیمت‌ پلی استیشن 4 سونی در برزیل همه را به تعجب واداشته است. بنابه گزارش‌های منتشره، قیمت‌ پلی استیشن 4 سونی در برزیل معادل 3999 رییل برزیل یا همان 1845 دلار خواهد بود اما شرکت سونی اعلام کرده این قیمت، از سوی سونی تعیین نشده و با توجه به مالیات سنگین بر کالاهای الکترونیکی وارداتی در برزیل، وضع شده است.

این دستگاه تا ماه آینده در آمریکا و کشورهایی مانند برزیل عرضه خواهد شد و این درحالیست که قیمت عمده فروشی آن در ایالات متحده آمریکا، 400 دلار اعلام شده است. مدیر مسئول سونی در بازارهای آمریکای لاتین، نیز در اظهار نظری گفته است : ” این مسئله و قیمت بالای پلی استیشن 4 نه برای گیمرهای ما و نه برای برند پلی استیشن خوب نیست.”

قیمت‌ پلی استیشن 4 سونی

از مجموع 1845 دلار، 63  درصد آن به مالیات ورود پلی استیشن 4 تعلق خواهد گرفت. سونی اعلام کرده در صورتی که بتواند کارخانه تولید این کنسول را در برزیل راه اندازی کند، می‌توان این قیمت را کاهش داد. لازم به ذکر است که در حال حاضر این کنسول بازی تنها در یک کارخانه در کشور چین تولید می‌شود.

با اعلام قیمت‌ پلی استیشن 4 سونی در بلاگ سونی، چیزی بیش از 1250 اظهارنظر در مورد این قیمت انجام گرفت. برخی از این اظهار نظرها معتقدند با این قیمت‌ پلی استیشن 4 سونی به صرفه است تا با هواپیما به آمریکا مسافرت کنند، این کنسول را خریداری کنند و به کشورشان بازگردند. بد نیست بدانید که قیمت کنسول بازی رقیب یعنی Xbox One، هزار دلار تعیین شده است.

Source: NPR

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.