برپایی تبلت سرفیس 383 اینچی مایکروسافت در مرکز لندن!

به نظر می‌رسد مایکروسافت امسال واقعاً قصد دارد اوضاع بد فروش تبلت سرفیس را بهبود ببخشد. این شرکت به تازگی در اقدامی جالب یک سرفیس 383 اینچی را در مرکز شهر لندن قرار داده است!

0

فارنت: به نظر می‌رسد مایکروسافت امسال واقعاً قصد دارد اوضاع بد فروش تبلت سرفیس را بهبود ببخشد. این شرکت به تازگی در اقدامی جالب یک سرفیس 383 اینچی را در مرکز شهر لندن قرار داده است!

383-inch-surface

مایکروسافت که پیش از این هم علاقه خود را به نمایشگرهای غول‌آسا نشان داده بود و ویندوز 8 را روی یک نمایشگر 82 اینچی قرار داده و کینکت را روی نمایشگرهای غول‌آسایی نصب کرده بود حالا تصمیم گرفته تا یک سرفیس 383 اینچی را در میدان Trafalgar یکی از جاذبه‌های اصلی توریستی لندن قرار داده است.

gigantic-surface-touch-cover

درست در کنار مجسمه Nelson’s Column در این میدان مایکروسافت ظرف مدت 12 ساعت نمایشگر غول‌آسایی با عرض 8.2 متر و ارتفاع 5.18 متر ساخته است. این سرفیس غول‌آسا در واقع تصویر صفحه یک سرفیس 2 را نمایش می‌دهد و همچنین کیبرد تاچ‌کاور سرفیس هم به همان اندازه بزرگ در کنار سرفیس 383 اینچی قرار داده شده که البته به خوبی کار می‌کند و کودکان خردسال هم با آن می‌توانند بازی‌های املایی و جمله‌سازی انجام دهند! در ساخت این کیبرد غول‌پیکر فاصله‌های بین کلیدها طوری رعایت شده که بتوانید بین آن‌ها راه بروید و کلید مورد نظرتان را فشار دهید؛ همچنین این کیبرد در تمامی اپلیکیشن‌ها هم کار می‌کند.

kids-playing-on-surface

از آن‌جایی که روزانه هزاران نفر از این میدان بازدید می‌کنند مایکروسافت قطعاً مکان مناسبی را برای تبلیغ سرفیس 2 یافته است. شاید مردم با تماشای این سرفیس 383 اینچی با برخی امکانات این تبلت آشنا شوند و هوس خرید نسخه واقعی آن به سرشان بزند. مایکروسافت همچنین پیش از این یک ویندوزفون غول‌آسا و یک کیک سرفیسی هم برای تبلیغات ساخته بود!

Surface-2


پایان مطلب/

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.