آیا این اولین تصویر از نکسوس 10 جدید گوگل است؟

نسخه جدید 2013 نکسوس 7 چند ماه پیش با اندروید 4.3 معرفی شد اما خبری از برادر بزرگتر ده اینچی این تبلت نشد. بر طبق شایعات نکسوس 10 جدید همراه با نکسوس 5 و اندروید 4.4 به زودی در راهند.

0

فارنت: نسخه جدید 2013 نکسوس 7 چند ماه پیش با اندروید 4.3 معرفی شد اما خبری از برادر بزرگتر ده اینچی این تبلت نشد. بر طبق شایعات نکسوس 10 جدید همراه با نکسوس 5 و اندروید 4.4 به زودی در راهند.

گفته می‌شود گوگل ساخت نکسوس 10 را نیز مانند نکسوس 7 به ایسوس واگذار کرده است و این کمپانی قرار است مشخصاتی شبیه به تبلت‌های ترنسفرمر خود را در این تبلت به کار ببرد. در نگاه اول شاید این تصویر قانع کننده به نظر برسد اما کمی که به تصویر دقیق شوید متوجه می‌شوید احتمالاً اشتباه می‌کنید.

Nexus-10-Nexus-7-Nexus-5

شاید بزرگترین نشانه واقعی نبودن این تصویر والپیپر نکسوس 10 باشد. همان‌طور که می‌دانید والپیپر نکسوس 7 تصویر عدد 7 را به گونه‌ای جالب نمایش داده است و تصویر درز کرده تبلیغاتی نکسوس 5 از گوگل پلی نیز عدد 5 را در والپیپر آن به تصویر می‌کشد اما در این تصویر نیز عدد 5 دیده می‌شود!

اما این تمام ماجرا نیست؛ با نگاهی به نوار مرور دکمه‌های مجازی پایین صفحه و همچنین نوار اعلان‌های بالای صفحه مشخص است که خبری از پس‌زمینه شفاف مانند تصاویر درز کرده از اندروید کیت‌کت نیست و همچنین آیکن‌های دوربین و کشوی اپلیکیشن‌ها نیز آیکن‌های جدید به کار رفته در اندروید 4.4 نیستند. پس از آن‌جایی که نکسوس 10 مطمئناً با اندروید 4.4 عرضه خواهد شد می‌توان گفت که حداقل تصویر صفحه‌نمایش این رندر واقعی نیست هرچند که راجع به شکل ظاهری آن نمی‌توان اظهار نظری کرد.

این تصویر همچنین به همراه مشخصاتی احتمالی منتشر شده است که از جمله‌ آن‌ها می‌توان به صفحه‌نمایش 10 اینچی با وضوح 2560 در 1600 پیکسل و از نوع IGZO اشاره کرد که رکورد 13 ساعت شارژ باتری را به نام خودش ثبت خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود نکسوس 10 با پردازنده تگرا 4 انویدیا به همراه دو گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.