رونمایی از کلاه کاسکتی با تمام فناوری‌های عینک هوشمند گوگل!

Skylly P-1، کلاه کاسکتی که هفته گذشته در کنفرانس DEMO Fall 2013 معرفی شد، یکی از پنج کاندیدای دریافت جایزه بهترین محصول در این نمایشگاه لقب گرفت. اما این کلاه کاسکت، وظیفه‌ای فراتر از حفظ جان موتورسوار برعهده دارد.

2

فارنت: Skully P-1، نام کلاه کاسکتی است که هفته گذشته در کنفرانس DEMO Fall 2013  معرفی شد و یکی از پنج کاندیدای دریافت جایزه بهترین محصول در این نمایشگاه لقب گرفت.

اما این کلاه کاسکت، وظیفه‌ای فراتر از حفظ جان موتورسوار برعهده دارد. این کلاه کاسکت این کلاه از سیستم عامل اندروید با قابلیت برقراری ارتباط و مسیریابی لحظه به لحظه برخوردار بوده و به صفحه نمایش و همچنین دوربین پشتی با قابلیت نمایش 180 درجه‌ای و قابلیت برقراری ارتباط با گوشی‌ هوشمند مجهز است.

SkullyHelmets-1-HelmetDesign-lead

این کلاه کاسکت که توسط مارکوس ولر بعد از اینکه یک روز هنگامی که قصد خواندن تابلوهای کنار خیابان را داشت، تصادف کرد، طراحی و تولید شده، به قابلیت HUD شبیه آنچه که پیش از این در عینک گوگل مشاهده کرده‌ایم مجهز است که بر روی قسمت راست و پایین صفحه نمایش ظاهر شده و تا 6 متر جلوتر از موقعیت فعلی موتورسوار در آن قابل بررسی است.

در این کلاه کاسکت همچنین با استفاده از بلوتوث، راننده موتورسیکلت می‌تواند با گوشی هوشمند خود در ارتباط باشد و با استفاده از قابلیت‌های صوتی، با دیگران تماس بگیرد یا حتی به ارسال پیامک و حتی کنترل پخش کننده موزیک بپردازد.

Source: Autoblog

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ساحل می‌گوید

    جالب بودممنونم

  2. امین می‌گوید

    قیمت؟
    اگه گرون باشه ، که هست ؛ من پیشنهاد میدم بجاش ماشین بخرید!