کنسول بازی دستی انویدیا شیلد 2 با پردازنده تگرا 5 در راه است

کنسول دستی انویدیا شیلد را حتماً می‌شناسید. این کنسول بازی که بررسی کوتاهی از آن را برایتان نوشتیم قرار است در نسخه جدیدش به پردازنده آینده تگرا 5 مجهز شود.

0

فارنت: کنسول دستی انویدیا شیلد را حتماً می‌شناسید. این کنسول بازی که بررسی کوتاهی از آن را برایتان نوشتیم قرار است در نسخه جدیدش به پردازنده آینده تگرا 5 مجهز شود.

Nvidia-Shield-Controls

در مصاحبه اخیر Jen-Hsun Huang مدیرعامل انویدیا مشخص شد که این کمپانی در حال کار بر روی نسل دوم کنسول بازی دستی انویدیا شیلد است. نسل اول Shield با مشخصات خوبی مانند پردازنده قدرتمند تگرا 4، صفحه‌نمایش 5 اینچی اچ‌دی، بلندگوهای قدرتمند، قیمت 299 دلاری، اندروید 4.2 و قابلیت استریم بازی‌های کامپیوتر توانست توجه گیمرها را به خود جلب کند و حالا به نظر می‌رسد انویدیا قصد دارد با نسل جدید این کنسول پلی‌استیشن ویتای سونی را به کل محو کند.

به گفته مدیرعامل انویدیا نسل جدید پردازنده تگرای این شرکت از معماری‌های استفاده شده در کارت گرافیک قدرتمند کامپیوتری GeForce Titan استفاده خواهد کرد و با پشتیبانی از فناوری‌های جدیدی مانند OpenGL ES 3.0 و OpenGL 4.4 قادر است بهترین تجربه بازی موبایلی را برای کاربر فراهم کند. این کنسول جدید احتمالاً در اوایل سال 2014 میلادی و در طی نمایشگاه فناوری بزرگ CES 2014 معرفی خواهد شد.

همان‌طور که پیش از این در مطلبی برایتان نوشتیم تگرا 5 از نظر قدرت گرافیکی حتی از کنسول پلی‌استیشن 3 نیز بهتر خواهد بود.


پایان مطلب/

Source: AndroidAuthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.