گلکسی اس 4 با پردازنده اسنپ دراگون 800 در اروپا عرضه شد

به زودی طرفداران گوشی‌های هوشمند در اروپا می‌توانند از سامسونگ گلکسی اس 4 با پردازنده Snapdragon 800 و البته مجهز به تکنولوژی LTE+ بهره ببرند. اگرچه هنوز خبری از قیمت این گوشی‌ هوشمند نیست و در واقع هیچ فروشگاهی در اروپا این گوشی را برای فروش قرار نداده، اما تصویر این گوشی در وب‌ سایت رسمی سامسونگ آلمان خودنمایی می‌کند.

0

فارنت: به زودی طرفداران گوشی‌های هوشمند در اروپا می‌توانند از سامسونگ گلکسی اس 4 با پردازنده Snapdragon 800 و البته مجهز به تکنولوژی LTE+ بهره ببرند. اگرچه هنوز خبری از قیمت این گوشی‌ هوشمند نیست و در واقع هیچ فروشگاهی در اروپا این گوشی را برای فروش قرار نداده، اما تصویر این گوشی در وب‌ سایت رسمی سامسونگ آلمان خودنمایی می‌کند. این گوشی هوشمند مجهز به تراشه 4 هسته ای 2.3 گیگاهرتزی  و تکنولوژی Cat 4 LTE است. دیگر مشخصات این دستگاه، با نمونه اصلی آن مشابه است.

به عنوان رنگ‌های موجود نیز از سفید و سیاه نام‌برده شده اما اعلام شده احتمال عرضه این گوشی در رنگ‌های دیگر نیز وجود دارد. از سوی دیگر شایعاتی مبنی بر انتشار نسخه Galaxy S4 Active مجهز به پردازنده Snapdragon 800 نیز به گوش می‌رسد اما این خبر هنوز به طور رسمی تایید نشده است.

Source: Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.