تصاویر و ویدئوی جی فلکس گوشی هوشمند خمیده ال‌جی لو رفت

پیش از این صرف‌نظر از تصاویر رندر شده‌ای که از گوشی هوشمند جی‌فلکس ال‌جی با صفحه نمایش خمیده منتشر شده بود، این گوشی توانسته بود از نگاه کنجکاو خبرنگاران و وبلاگ‌نویسان دنیای تلفن‌های همراه پنهان بماند اما ظاهرا این بازی به پایان رسیده و اکنون با حجم انبوهی از تصاویر واقعی از این گوشی تلفن همراه به همراه ویدئویی از کار با آن روبرو هستیم.

وبلاگی که این تصاویر را منتشر کرده، اعلام کرده که جی‌فلکس از صفحه نمایش خمیده 6 اینچی برخوردار است و دکمه‌های فیزیکی بدنه آن نیز ملنند جی 2 در قاب پشتی تعبیه شده است.

Lg-G_flex_03

دوربین این گوشی 13 مگاپیکسلی بوده و باز هم همانند جی 2 و گلکسی راند از صفحه نمایش OLED برخوردار است البته مطمئنا متوجه تفاوت آن با صفحه نمایش گلکسی راند در متفاوت بودن محور خمیدگی شده‌اید.

Lg-G_flex_01

این وبلاگ همچنین مدعی شده که این گوشی ماه آینده میلادی در کره جنوبی رونمایی شده (احتمالا بعد از نکسوس 5) و هنوز برنامه‌ای برای عرضه آن برای بازارهای ایالات متحده، اروپا و آمریکای جنوبی در نظر گرفته نشده است.

 

در هر صورت در حالیکه جی‌فلکس ال‌جی هنوز به طور رسمی رونمایی نشده ویدئو منتشر شده و این تصاویر احتمالا واضح‌ترین تصاویریست که پیش از رونمایی رسمی از این گوشی از آن خواهید دید. شرکت ال‌جی هنوز واکنشی در خصوص انتشار این تصاویر نشان نداده است.

Source: Theverge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.