از قفل صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود خسته شده‌اید؟ این قفل نامرئی را امتحان کنید!

امروزه شرکت‌های سازنده گوشی‌های همراه از امکان تغییر و شخصی سازی قفل صفحه نمایش گوشی‌های اندرویدی نهایت بهره را برده و هرکدام بسته به سلیقه خود، قفلی با امکاناتی خاص را بر روی گوشی‌های تولیدی خود قرار می‌دهند، موضوعی که البته ممکن است به مذاق برخی کاربران خوش نیاید.

1

فارنت:  امروزه شرکت‌های سازنده گوشی‌های همراه از امکان تغییر و شخصی سازی قفل صفحه نمایش گوشی‌های اندرویدی نهایت بهره را برده و هرکدام بسته به سلیقه خود، قفلی با امکاناتی خاص را بر روی گوشی‌های تولیدی خود قرار می‌دهند، موضوعی که البته ممکن است به مذاق برخی کاربران خوش نیاید.

اگر شما هم از دسته کاربران یادشده هستید، می‌توانید از قفل نامرئی استفاده کنید و بدین ترتیب جایگزینی زیبا برای قفل پیش فرض گوشی خود پیدا کنید. این قفل که برنامه نویسی آن توسط Ramesh Kumar Sivva یکی از کاربران انجمن XDA انجام شده، باعث می‌شود با استفاده از آن، قفلی شفاف داشته باشید تا حتی در زمان قفل بودن صفحه نمایش گوشی، بتوانید پس زمینه گوشی و آنچه بر روی هوم اسکرین آن قرار دارد را مشاهده کنید.

invisible-lock

بازکردن این قفل نیز به آسانی و با کشیدن دست به یکی از چهار جهت اصلی انجام می‌شود. از جمله مزایای این قفل امکان استفاده از نوار هشدار و کلیدهای سخت افزاری مانند کلیدهای تغییر صدا حتی در هنگام قفل بودن گوشی است. تنها پیش نیاز برای استفاده از این قفل نیز، غیر فعال کردن قفل پیش فرض گوشی شما از مسیر Settings > Security است.

متاسفانه این برنامه مشکلاتی نیز دارد که از جمله آن می‌توان به عدم امکان دسترسی به دوربین از طریق قفل صفحه نمایش و عدم امکان تغییر حرکت پیش فرض کشیدن دست برای بازکردن صفحه گوشی اشاره کرد.

این برنامه را می‌توانید از یکی از دو لینک زیر دریافت و نصب کنید:

دانلود از مدیافایر

دانلود از پلی استور

Source: Invisible Lock

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محسن می‌گوید

    ردیفه