به زودی سوسک‌های خانه را با آیفون هدایت خواهید کرد!

برای آموزش کودکان و آشنا کردن آن‌ها با تکنولوژی‌های روز، می‌توان از قابلیت‌های آموزشی ملموس برای آن‌ها استفاده نمود. شرکتی به نام Backyard Brains نیز در همین راستا توانسته کیتی را تولید کند که به شما امکان می‌دهد در عرض چند ثانیه و با استفاده از گوشی آیفون خود سوسک‌های حمام را کنترل کنید.

3

فارنت:  به منظور آموزش کودکان و آشنا کردن آن‌ها با تکنولوژی‌های روز، می‌توان از قابلیت‌های آموزشی ملموس برای آن‌ها استفاده نمود.

RoboRoach

شرکتی به نام Backyard Brains نیز در همین راستا توانسته کیتی را تولید کند که به شما امکان می‌دهد در عرض چند ثانیه و با استفاده از گوشی آیفون خود سوسک‌های حمام را کنترل کنید.

RoboRoach_iPod

این کیت که RoboRoach نام‌گذاری شده با هدف آشناسازی کودکان با رابطه بین تکنولوژی سایبورگ و علوم اعصاب یا جنبه‌های عملی استفاده از این تکنولوژی پیشرفته در درمان بیماری پارکینسون تولید شده است.

roboRoachGoRight

کیت RoboRoach قیمتی معادل 99 دلار دارد و شبکه‌ای میان  گوشی هوشمند شما و کیتی که به یک دریافت کننده مجهز است ایجاد تا با برقراری ارتباط، بتوانید حرکت سوسک‌ها را کنترل کنید . این شرکت ادعا می‌کند این تکنولوژی هیچ آسیبی به این سوسک‌ها وارد نخواهد کرد.

البته این برنامه از سوی دوست‌داران حیوانات بارها و بارها مورد انتقاد قرار گرفته است اما این شرکت امید دارد بتواند با غلبه بر این انتقادات، مسیری برای رشد و تعالی کودکان و آشنایی آن‌ها با تکنولوژی‌های روز ایجاد کند.

Source: Maclife

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. شهاب می‌گوید

    سلام واقعا مطلب جالبی بود ولی فکر میکنم سیگنالهایی که این کیت بوسیله موبایل به مغز میفرسته قوی تر از حد طبیعی باشه و برای مغز ضرر داشته باشه شاید بخاطر همین مورد انتقاد قرار گرفته

  2. یک نقر می‌گوید

    آیفون به درد همین کارا میخوره دیگه
    بجای خاک انداز هم میشه ازش استفاده کرد

    1. دو نفر می‌گوید

      دقیقا موافقم. بالاخره برای جمع‌اوری آشغالی بنام سامسونگ، خاک‌اندازی بنام اپل بدرد میخوره!

      (متاسفانه پول همین خاک‌انداز رو هم نداری! وقتی تو رقابت، صامصونگ سوسک میشه، دیگه محصولاتش هم عین یه کیت اسباب‌بازی میشه کنترل کرد!)