تماشا کنید: مقایسه سرعت آی‌پد ایر با تمامی آی‌پد‌های نسل‌های قبل

اپل در آیپد ایر از چیپست قدرتمند 64 بیتی A7 استفاده کرده و ادعا می‌کند سرعت پردازشی و گرافیکی آن 2 برابر بیشتر از آیپد 4 است. در این ویدئوی کوتاه می‌توانید سرعت آیپد ایر را با 4 آیپد قبلی مقایسه کنید.

0

فارنت: اپل در آی‌پد ایر از چیپست قدرتمند 64 بیتی A7 استفاده کرده و ادعا می‌کند سرعت پردازشی و گرافیکی آن 2 برابر بیشتر از آی‌پد 4 است. در این ویدئوی کوتاه می‌توانید سرعت آی‌پد ایر را با 4 آی‌پد قبلی مقایسه کنید.

iPad-air-vs-other-ipads

وب‌سایت Mashable آزمایش جالبی را برای درک تفاوت سرعت بین تمامی نسل‌های آی‌پد از ابتدا تاکنون انجام داده است. آی‌پد‌ها همگی کنار هم قرار گرفته و همزمان دکمه پاور فشار داده می‌شود تا مشخص شود کدام آی‌پدها به ترتیب زودتر روشن خواهند شد. سپس هر 5 آی‌پد به یک شبکه یکسان اینترنت وای‌فای متصل شده و سرعت بازکردن صفحات وب و همچنین پخش ویدئوهای اینترنتی مقایسه می‌شود. در آخر هم سرعت خاموش شدن هر 5 آی‌پد با هم مقایسه خواهد شد. این ویدئوی کوتاه را از دست ندهید.

در پایان مشخص می‌شود که سریع‌تر بودن آی‌پد ایر نه تنها در بنچمارک‌ها بلکه در عمل دیده می‌شود و در حالی که آی‌پد 4 را می‌توانستیم سریع‌ترین یا حداقل یکی از سریع‌ترین تبلت‌های دنیا بنامیم آی‌پد ایر حتی سریع‌تر از آن عمل خواهد کرد.


پایان مطلب/

Source: Mashable

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.