آی‌پد مینی جدید با صفحه نمایش رتینا و پردازنده A7 رسماً معرفی شد

داستان لو رفتن‌های جنجال برانگیز بالاخره به پایان رسید و یکی از پرطرفدارترین محصولات اپل یعنی آیپد مینی با صفحه نمایش رتینا معرفی شد. رزولوشن صفحه نمایش این آیپد 2048 در 1538 پیکسل بوده که دقیقا برابر با رزولوشن جدیدترین آیپد 10 اینچی معرفی شده این شرکت است.

0

فارنت: داستان لو رفتن‌های جنجال برانگیز بالاخره به پایان رسید و یکی از پرطرفدارترین محصولات اپل یعنی آیپد مینی با صفحه نمایش رتینا معرفی شد. رزولوشن صفحه نمایش این آیپد 2048 در 1538 پیکسل بوده که دقیقا برابر با رزولوشن جدیدترین آیپد 10 اینچی معرفی شده این شرکت است.

overview_hero

این دستگاه به پردازنده 64 بیتی A7 اپل همانند آیفون 5S و iPad ایر مجهز است. این آیپد که از آبان ماه در دسترس خواهد بود، در مدل وایفای قیمتی معادل 399 دلار ودر نوع سیم‌کارت خور قیمتی معادل 529 دلار خواهد داشت. این مینی جدید در مقایسه با نمونه قبلی خود گران‌تر است. مدل 2012 آی‌پد مینی با کاهش قیمت اکنون تنها 299 دلار قیمت دارد و به عنوان تبلت با مشخصات پایین اپل به فروش می‌رسد.

canvas

در کنار معرفی این آیپد مینی 7.9 اینچی، اپل مجموعه‌ای از کاورهای هوشمند و رنگارنگ با قیمت 39 دلار را نیز برای این دستگاه معرفی کرده است. نوع گران‌قیمت این کاورها نیز 79 دلار قیمت‌ گذاری شده است. آیپد مینی 2013 در رنگ‌های سفید، نقره ای، خاکستری و مشکی عرضه خواهد شد.

Source: Theverge

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.