اپل و معرفی نسل جدید مک‌بوک پرو: سبک‌تر، باریک‌تر، سریع‌تر و ارزان‌تر

مک‌بوک پرو یکی از محصولات محبوب اپل است که به لطف صفحه‌نمایش رتینا بیش از گذشته مورد توجه کاربران قرار گرفته است. دقایقی پیش اپل نسل جدید مک‌بوک پروهای 13 و 15 اینچی رتینا را معرفی کرد.

0

فارنت: مک‌بوک پرو یکی از محصولات محبوب اپل است که به لطف صفحه‌نمایش رتینا بیش از گذشته مورد توجه کاربران قرار گرفته است. دقایقی پیش اپل نسل جدید مک‌بوک پرو 13 و 15 اینچی رتینا را معرفی کرد.

بگذارید از مدل 13 اینچی نسل جدید مک‌بوک پرو شروع کنیم. مک‌بوک پرو 13 اینچی جدید حالا تنها 1.8 سانتی‌متر ضخامت داشته و 1.56 کیلوگرم وزن دارد. پردازنده این مک‌بوک پرو حالا نسل جدید اینتل هسول بوده و از گرافیک Iris بهره‌مند است؛ به این ترتیب مک‌بوک جدید تا 90 درصد سریع‌تر شده در حالی که کماکان عمر شارژ فوق‌العاده 9 ساعته دارد.

Macbook-pro-13

خوشبختانه اپل قیمت مدل پایه MacBook Pro سیزده اینچی را با 200 دلار کاهش به 1299 دلار رسانده است هرچند که حافظه رم در ارزان‌ترین مدل به 4 گیگابایت کاهش یافته است. از دیگر مشخصات این مک‌بوک می‌توان به پردازنده 2.4 گیگاهرتزی Core i5 هسول و 128 گیگابایت حافظه پرسرعت SSD اشاره کرد.

Macbook-Pro-15-2013

حالا نوبت به مدل قدرتمند 15 اینچی نسل جدید مک‌بوک پرو می‌رسد. اپل در این مک‌بوک از چیپست جدید Crystalwell به همراه گرافیک Iris Pro بهره برده است که البته می‌توانید به دلخواه مدل با کارت گرافیک GeForce 750M را نیز سفارش دهید. مک‌بوک پروی 15 اینچی رتینا هم عمر شارژی بین 7 و 8 ساعت داشته و 200 دلار کاهش قیمت داشته است. به این ترتیب با پرداخت 1999 دلار قادر خواهید بود تا از پردازنده 2 گیگاهرتزی Core i7، هشت گیگابایت رم، حافظه 256 گیگابایتی SSD و گرافیک Iris Pro برخوردار شوید و البته برای مدل با گرافیک جداگانه باید پول بیشتری بپردازید.

Macbook-price

به نظر می‌رسد اپل نهایتاً مک‌بوک پروهای بدون صفحه‌نمایش رتینا را همراه با درایو نوری آن‌ها از خط تولیدش خارج کرده و از امروز می‌توانید نسل جدید مک‌بوک پرو 11 و 13 اینچی و همچنین مک‌بوک پروهای 13 و 15 اینچی با صفحه‌نمایش رتینا را با قیمت‌های پایه به ترتیب 999، 1099، 1299 و 1999 دلار خریداری کنید.


Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.