Veneno Roadster؛ به گرانترین لامبورگینی حال حاضر جهان سلام کنید!

از زمان معرفی خودروی 4.3 میلیون دلاری مدل Veneno در اوایل سال جاری توسط لامبورگینی، شایعات زیادی پیرامون معرفی خودرویی بدون رقیب از همین مدل به گوشی می‌رسید. این هفته لامبورگینی بالاخره شایعات را به واقعیت بدل کرد و سوپر کار 5.3 میلیون دلاری لامبورگینی وننو رودستر Veneno Roadster را معرفی کرد.

0

خودروی پیشین 750 اسب بخاری با بدنه فیبر کربنی لامبورگینی، معرفی شده در بهار گذشته با انتقادات و تعاریف زیادی همراه بود. از یک سو طراحی بی‌نظیر این خودرو (حتی در بین خودروهای لامبورگینی) و از سویی دیگر قیمت 4.1 میلیون دلاری آن، حرف و حدیث‌های زیادی ایجاد کرده بود. اما مطمئنا هنگامی که صحبت از چنین قیمت‌های نجومی می‌کنیم، کلکسیونرها را از این مطلب و البته پرداخت 1.2 میلیون دلار بیشتر برای لامبورگینی وننو رودستر Veneno Roadster مستثنی کرده‌ایم.

venenoroadster-3لامبورگینی وننو رودستر بدون سقف، از صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت را در 2.9 ثانیه طی می‌کند و سرعت نهایی برابر 355 کیلومتر بر ساعت دارد. البته در این سرعت ممکن است صدای باد کمی آزار‌دهنده باشد. تنها نه عدد از لامبورگینی وننو رودستر Veneno Roadster تولید خواهد شد که در مقایسه با مدل اصلی که سه عدد از آن تولید شد خبر خوبی برای خریداران به شمار می‌آید.

Source: Gizmag

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.