نوکیا بیست و هشتم مهر را روز جهانی عکاسی موبایل می نامد

نوکیا تصمیم دارد تاریخ 28 مهرماه ( برابر با 20 اکتبر، با اقتباس از نام لومیا 10.20) را به عنوان روز عکاسی نام‌گذاری کند. به همین جهت این شرکت با همکاری گروهی از خبرنگاران گروه عکاسی، ویدئویی را با مضمون ” مستند عکاسی موبایل” و ” صحنه‌های غیرقابل انتظار در زندگی” تولید کرده‌ است.

0

فارنت:  نوکیا تصمیم دارد تاریخ  28 مهرماه ( برابر با 20 اکتبر، با اقتباس از نام لومیا 10.20) را به عنوان روز عکاسی نام‌گذاری کند. به همین جهت این شرکت با همکاری گروهی از خبرنگاران گروه عکاسی، ویدئویی را با مضمون ” مستند عکاسی موبایل” و ” صحنه‌های غیرقابل انتظار در زندگی” تولید کرده‌ است.

 gsmarena_001

مستند عکاسی موبایل، مجموعه ای از عکس‌ها را از سراسر دنیا جمع‌آوری و بهترین‌ها را به صورت ویدئویی  گردآوری کرده که در تاریخ 29 مهرماه پخش خواهند ‌شد. هر شخص می‌تواند در روز بین‌المللی عکاسی با پست عکس‌ها از طریق توییتر به صورت #120MobilePhotoDay در این رقابت شرکت کند.

به نظر می‌رسد نوکیا قصد دارد این رقابت را به صحنه ای برای نمایش قابلیت‌های لومیا 1020 نوکیا تبدیل کند. البته توجه داشته باشید که برای شرکت در این رقابت نیاز نیست حتما گوشی برتر نوکیا، لومیا 1020 را در اختیار داشته‌ باشید.

Source: Gsmarena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.