عرضه آپدیت جدید سونی برای اکسپریا Z1 و اکسپریا Z اولترا

پرچم‌داران جدید سونی اکسپریا زد در گوشی‌ها و زد اولترا در فبلت‌ها از جمله زیباترین و قوی‌ترین اسمارت‌فون‌های بازار محسوب می‌شوند. سونی به تازگی آپدیتی برای بهینه‌سازی و رفع مشکلات این دو گوشی ارائه کرده است.

4

فارنت: پرچم‌داران جدید سونی اکسپریا زد در گوشی‌ها و زد اولترا در فبلت‌ها از جمله زیباترین و قوی‌ترین اسمارت‌فون‌های بازار محسوب می‌شوند. سونی به تازگی آپدیتی برای بهینه‌سازی و رفع مشکلات این دو گوشی ارائه کرده است.

البته این آپدیت، آپدیت اندروید 4.3 نیست که خیلی‌ها انتظارش را داشتند بلکه بیشتر بر روی افزایش کارایی و بهبود دوربین و عمر شارژ باتری متمرکز شده است.

Sony-Xperia-Z1-colors

اگر کاربر اکسپریا زد1 هستید با دریافت و نصب این آپدیت یک الگوریتم جدید دوربین را دریافت خواهید رد که کمک می‌کند با استفاده از لنز قدرتمند 20 مگاپیکسلی G این گوشی عکس‌هایی حتی بهتر از گذشته بگیرید. قابلیت Smart Social Camera هم بهبود یافته و همچنین حالت‌های Burst Mode، Superior Auto، حالت واقعیت افزوده AR Effect و پانورامای Sweep Panorama نیز بهبود یافته است.

در اکسپریا زد اولترا سونی حساسیت و پاسخگویی صفحه‌نمایش 6.4 اینچی غول‌آسای Triluminos را بهبود بخشیده و کار کردن چه با انگشت و چه با قلم روی آن بهتر و روان‌تر از گذشته صورت می‌گیرد.

همچنین برای هر دو گوشی رنگ‌های صفحه نمایش دوباره کالیبره شده‌اند تا واقعی‌تر و بهتر به نظر برسند. قابلیت Power Saving برای ذخیره انرژی و کاهش مصرف شارژ بهتر عمل می‌کند و ایمیل‌ها سریع‌تر همگام‌سازی و دانلود می‌شوند.

این آپدیت به تازگی منتشر شده و احتمالاً به زودی پیغامی در قسمت اعلان‌های گوشی خود برای دریافت و نصب آن مشاهده خواهید کرد.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. رضا می‌گوید

    عطا سلام . واقعا روشن کردن گوشی z ultra با مشکل روبرو میشیم

  2. عطا می‌گوید

    گوشی xperia z ultra با وجود اینکه گوشی بسیار خوبیست ولی با مشکل بزرگ عدم روشن شدن بوسیله دکمه پاور روبروست. من با این مشکل برخوردم و بسیار اعصاب خورد کنه. با آپدیت هم این مشکل متاسفانه حل نشد. حتی گاهی اگه 100 بار این دکمه رو بزنی تغییری اتفاق نمی افتد.

  3. محمد می‌گوید

    من گوشی رو با Sony PC Companion آپدیت کردم اما تغییری ندیدم تو عملکرد دوربین. چرا ؟

  4. mahdi می‌گوید

    با سلام،من از ۲ روز پیش گوشیم رو به 4.3 اپدیت کردم یه مشکلی ایجاد شده،وقتی در حال مکالمه هستم صدای من نمیره چه در حالت. صحبتذبا خود گوشی و چه با هدست،ولی وقتی میزارم رو حالت loadspeak صدام میره.با این تفاسیر باید چیکار کنم؟