طعنه جالب ال‌جی در تبلیغات جی2 به اپل، سامسونگ و اچ‌تی‌سی!

طعنه زدن و مسخره کردن رقبا در دنیای گوشی‌های هوشمند دیگر عادی شده و حالا نوبت ال‌جی است. ال‌جی در تبلیغات جدید و هوشمندش پرچم‌داران اپل، سامسونگ و اچ‌تی‌سی را به خرید جی2 تشویق می‌کند.

2

فارنت: طعنه زدن و مسخره کردن رقبا در دنیای گوشی‌های هوشمند دیگر عادی شده و حالا نوبت ال‌جی است. ال‌جی در تبلیغات جدید و هوشمندش پرچم‌داران اپل، سامسونگ و اچ‌تی‌سی را به خرید جی2 تشویق می‌کند.

Lg G2 Black Font

شرکت تبلیغاتی اسکاندیناوی M&C تبلیغ جالب و متفاوتی را طراحی کرده‌اند. به این ترتیب که اگر با آیفون، گلکسی اس 4 و یا اچ‌تی‌سی وان به یکی از سایت‌های دارای حاوی این تبلیغ بروید این بنر به صورت خودکار گوشی شما را تشخیص داده و جمله‌ای برای تمسخر آن و تشویق به خرید جی2 ال‌جی نمایش می‌دهد. به طور مثال اگر با آیفون 5S وارد شوید بنری حاوی یک جمله با حروف ریز را مشاهده می‌کنید که می‌گوید: “خواندن این جمله روی آیفونتان مشکل است؟” سپس تصویر جی2 ال‌جی نشان داده می‌شود: “ال‌جی جی2 با صفحه‌نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی IPS را بخرید.”

LG-G2-banner-iphone-5s

در مورد اچ‌تی‌سی وان ال‌جی عمر شارژ باتری نه چندان خوب آن را مورد هدف قرار داده و می‌نویسد “از شارژ کردن اچ‌تی‌سی وان خود خسته شده‌اید؟ ال‌جی جی2 را با 30 درصد عمر باتری طولانی‌تر بخرید.”

LG-G2-banner-htc-one

و در آخر هم پرچم‌دار محبوب سامسونگ گلکسی اس 4 به علت پردازنده نسبتاً ضعیف‌تر تمسخر شده و ال‌جی می‌گوید: “منتظر گلکسی خود هستید که به رقابت برسد؟ ال‌جی جی2 را با پردازنده 20 درصد سریع‌تر بخرید.”

LG-G2-banner-galaxy-s4

به هر حال شکی نیست که جی2 ال‌جی از قوی‌ترین و بهترین گوشی‌های بازار است و این روش تبلیغ نیز زیرکانه و هوشمندانه است اما در نهایت این کاربران هستند که باید تصمیم بگیرند کدام گوشی نیازهایشان را بهتر برآورده می‌کند.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. matin می‌گوید

    گوشی ال جی به درد کسایی میخوره که پول خرید ایفون را ندارند

    پرچم داران ایفون

    1. alireza می‌گوید

      من خودم تا حالا 4 تا گوشی داشتم اولش اس 4 بعد رفتم اچ تی سی وان بعدم ایفون5 تو این 3 گوشی تجربه متفاوتی احساس نکردم و رفتم جی 2 خریدم واقعا عالیه و چیزای داره که اون 3 تا نداشتن از همه لحاظ بهتره عالیه به شما هم پیشنهاد میکنم