Angry Birds Go: انتشار اولین ویدئوی بازی اتومبیلرانی پرندگان خشمگین!

بازی پرندگان خشمگین شرکت فنلاندی Rovio به سرعت در حال تبدیل شدن به سک سوپرماریو دیگر است و به زودی این روند را با ارائه یک بازی ریسینگ موسوم به کارتینگ تسریع خواهند بخشید.

1

فارنت: بازی پرندگان خشمگین شرکت فنلاندی رویو به سرعت در حال تبدیل شدن به سک سوپرماریو دیگر است  و به زودی این روند را با ارائه یک بازی ریسینگ موسوم به کارتینگ تسریع خواهند بخشید.

angry_birds_go__screeaan_1024x768_mT2B8q

این توسعه دهنده اولین تریلر گیم پلی این بازی را منتشر کرده است که دارای نام Angry Birds Go یا همان پرندگان خشمگین: برو! است که البته یک بازی 3 بعدی در سرزمین خوک‌ها با تعداد زیادی شخصیت و کاراکتر جدید با قدرت‌های مخصوص خود است.

یکی از نکات جالب در باره این بازی امکان اسکن کردن وسایل فیزیکی مخصوص پرندگان خشمگین و ورود آنها به بازی که Hasbro’s Telepods نام دارد است و البته استفاده از نوشابه انرژی زا موسوم به ردبول نیز برای کاراکترها امکان پذیر است.

این شرکت به تازگی نسخه دوم بازی جنگ ستارگان جرج لوکاس را نیز عرضه کرده است و بازی کارتینگ نیز قرار است در تاریخ 11 ماه دسامبر برای پلتفرمهای iOS، اندروید، ویندوز فون 8 و بلک بری 10 عرضه شود.

Source:Theverge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. اماد می‌گوید

    چجوری میشه دانلود کرد