نامه بلک‌بری به دنیا: هنوز هم می‌توانید روی ما حساب کنید!

حتماً می‌دانید که اوضاع برای کمپانی بلک‌بری اصلاً خوب پیش نمی‌رود و سیستم‌عامل جدید و گوشی‌های لمسی هم نتوانست ترک کاربران را به سوی دیگر پلتفرم‌ها متوقف کند. حالا بلک‌بری یک نامه سرگشاده منتشر کرده و می‌گوید هنوز می‌توانید روی ما حساب کنید.

1

فارنت: حتماً می‌دانید که اوضاع برای کمپانی بلک‌بری اصلاً خوب پیش نمی‌رود و سیستم‌عامل جدید و گوشی‌های لمسی هم نتوانست ترک کاربران را به سوی دیگر پلتفرم‌ها متوقف کند. حالا بلک‌بری یک نامه سرگشاده منتشر کرده و می‌گوید هنوز می‌توانید روی ما حساب کنید.

BlackBerry

امروز قرار است این نامه در 30 رسانه مهم و در 9 کشور جهان رسما منتشر شود تا حداقل کاربران باقیمانده بدانند هنوز می‌توانند روی بلک‌بری حساب کنند. متن کامل این نامه را می‌توانید از وب‌سایت CrackBerry بخوانید اما خلاصه آن به شرح زیر است:

بلک‌بری

خطاب به مشتریان ارزشمند، شرکا و هواداران،

بدون شک اخبار مربوط به بلک‌بری را شنیده‌اید و شاید از خودتان پرسیده باشید که این خبرها برای ده‌ها میلیوت کاربر بلک‌بری چه معنایی دارد. ما پیام مهمی برای شما داریم:

می‌توانید هنوز روی بلک‌بری حساب کنید.

از کجا این حرف را می‌زنیم؟ ما مبلغ زیادی سرمایه در اختیار داریم و هیچ بدهی هم نداریم. ما در حال بازسازی ساختاری هستیم تا هزینه‌ها را تا 50 درصد کاهش دهیم و یک شرکت مشتری محور را ایجاد کنیم. شکی نیست که موقعیت سختی است و ما مشکلات سر راه را دست کم نمی‌گیریم و در حال اعمال تغییرات دشواری برای قوی کردن بلک‌بری هستیم.

چیزی که هیچ‌وقت تغییر نمی‌کند تعهد ما نسبت به مشتریانی است که کمک کردند بلک‌بری معتبرترین ابزار برای کاربردهای حرفه‌ای و تجاری شود.

blackberry-z10-hub-3

در ادامه بلک‌بری در مورد نسخه دهم سیستم‌عامل و دو نسل جدید گوشی‌های تمام لمسی و یا لمسی و QWERTY نوشته است و ادعا می‌کند کماکان از نظر امنیتی هیچ پلتفرمی قدرت و کیفیت بلک‌بری را عرضه نمی‌کند. بلک‌بری مجدداً قول می‌دهد که هر چه زودتر میلیون‌ها کاربری را که منتظر عرضه بلک‌بری مسنجر یا همان BBM برای اندروید و iOS هستند با عرضه این اپ خوشحال کند و از کاربرانش می‌خواهد کماکان به بلک‌بری وفادار بمانند.


پایان مطلب/

Source: CrackBerry

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حسین (من عاشق اپلم) می‌گوید

    امیدوارم که این برند با اصالت دوباره جون بگیره و قدرتمند بشه.