جایزه یکصد هزار دلاری مایکروسافت برای نفوذ به ویندوز 8.1

پیش از این مایکروسافت اعلام کرده بود که مبلغ یکصد هزار دلار به محققینی که حفره های امنیتی ویندوز 8.1 را تشخیص دهند، اعطا خواهد کرد و اکنون زمانی است که مایکروسافت به این عهد خود وفا کرده است.

0

فارنت: پیش از این مایکروسافت اعلام کرده بود که مبلغ یکصد هزار دلار به محققینی که حفره های امنیتی ویندوز 8.1 را تشخیص دهند، اعطا خواهد کرد و اکنون زمانی است که مایکروسافت به این عهد خود وفا کرده است.این شرکت مبلغ یادشده را به طور کامل به مرکز امنیتی James Forshaw  پرداخته و دلیل این امر نیز پیداکردن روشی برای دور زدن قابلیتهای دفاعی ویندوز در برابر نفوذگران عنوان شده است.

imadges

مایکروسافت انتشار جزئیات بیشتر در این رابطه را به بعد از برطرف کردن این مشکل موکول کرده اما اعلام کرده از آنجایی که شرکت یادشده مشکل امنیتی بزرگی را شناسایی کرده این مبلغ به آنها تعلق گرفته است.به هرحال داشتن سیستم عاملی امن آنقدر ارزش داشته که شرکتی مانند مایکروسافت را دست به جیب کند.

Source: Engadget

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.