فارنت: امروز روز تولد 16 سالگی سرویس ایمیل یاهو است و به همین مناسبت این شرکت رابط کاربری ایمیلش را دوباره طراحی کرده است. طراحی جدید سادهتر و زیباتر است و 1 ترابایت فضا در اختیار کاربر میگذارد.
پس از تغییر لوگوی اصلی حالا نوبت به طراحی جدید سرویس محبوب ایمیل این شرکت رسیده که تاکنون بسیار کند و پیچیده بود و بسیاری کاربرانش را به همین دلیل به سرویسهای رقیبی مانند اوتلوک و جیمیل باخته بود. سرویس جدید ظاهری ساده دارد که تصاویر پسزمینهای را از سرویس فلیکر نمایش میدهد. همچنین فضای نامحدود قبلی حالا به یک ترابایت برای هر کاربر محدود شده که البته یاهو ادعا میکند برای 6 هزار سال ایمیل کافیست! طراحی جدید از امروز برای سرویس ایمیل وب و همچنین اپلیکیشنهای اندروید، iOS و ویندوز 8 ارائه میشود.
سرویس ایمیل یاهو در حال حاضر بیش از 100 میلیون کاربر روزانه دارد که البته مانند بسیاری سرویسهایش کاربران زیادی را به جیمیل گوگل از دست داده است؛ جیمیلی که ماهانه 425 میلیون کاربر فعال دارد. به هر حال یاهوی با مدیریت جدید نشان داده که توجه خاصی به سرویس ایمیل دارد و پس از عرضه اپلیکیشن مخصوص تبلت و آزادکردن آدرس ایمیلهای بلااستفاده به کاربران حالا در تولد 16 سالگی با طراحی جدیدش دلبری میکند!
یاهو در مردادماه امسال “جف بنفورت” مدیرعامل شرکت Xobni را به خدمت گرفت و او را به مدیریت محصولات ارتباطی منصوب کرد. بنفورت را میتوان عامل اصلی تغییرات امروز ایمیل یاهو عنوان کرد. طراحی جدید این سرویس از اپلیکیشن محبوب Yahoo! Weather الهام گرفته است و با تصاویر باکیفیت و تایپوگرافی زیباتر و سبکتر بسیار بهتر از رابط کاربری قبلی به نظر میرسد. همچنین تمهای انتخابی کاربر بین تمامی اپها و وب همگامسازی میشود و به طور مثال یک پسزمینه انتخابی در وب، اپلیکیشن موبایل و تبلت به صورت همزمان اعمال میشود.
تغییرات ایمیل یاهو البته به ظاهر ختم نمیشود؛ ارسال و سازماندهی ایمیلها نیز تغییر کرده است. مکالمهها حالا در همان صفحه اینباکس باز میشوند و به راحتی میتوانید به پیامهای خاص هر مکاتبه پاسخ بدهید. با کلیک روی ذرهبین کنار نام ارسال کننده ایمیل میتوانید به تمامی ایمیلهای آن شخص دسترسی داشته باشید. صفحه ارسال ایمیل هم با الهام از سرویس تامبلر متحول شده و به گفته بنفورت بهترین صفحه ارسال ایمیل در بین سرویسهاست.
همچنین امکاناتی که پیش از این با پرداخت سالانه 19.99 دلار و خرید اکانت Mail Plus قابل استفاده بود حالا به سرویس رایگان آمده و همه میتوانند آدرسهای ایمیل یکبار مصرف بسازند، ایمیلهای یاهو را به صورت خودکار به اکانت دیگری فوروارد کنند و همچنین توسط پروتکل POP به صورت آفلاین به ایمیلها دسترسی داشته باشند. البته هنوز تبلیغات در صفحه ایمیل وجود دارد و برای حذف آن ها باید سالانه 50 دلار بپردازید.
تغییرات سرویس ایمیل یاهو با اینکه بسیار مفید و جذاب است چیز بیشتری را نسبت به سرویسهای رقیب در اختیار کاربر نمیگذارد تا کاربران جیمیل و اوتلوک را به استفاده از این سرویس ترغیب کنند. اما شاید این حرکت یاهو بیشتر برای نگهداشتن کاربران فعلی و یکپارچهسازی سرویسهایش باشد.
پایان مطلب/
Source: TheVerge
salam dostan .man ghesmate forward ra nemitonam peda konam mesheh komakam konid mer30
برای برگشت به حالت کلاسیک آموزش زیاده میتونید سرچ کنید و انجام بدید فقط یادتون باشه موقعه انجام باید جاواسکریپ فایرفاکس یا اکسلوره تا پایان عملیات خاموش باشه. اما کسانی که میخوان به حالت جدید یاهو میل تبدیل بشن باید مرورگرشون رو نسخه جدید بکنن و بعد که وارد میل یاهو میشن خود یاهو از اونا سوال میکنه که ابدیت بشن یا نه. موفق باشید.
من از آخرین نسخه کروم استفاده میکنم اما ازم سوالی پرسیده نمیشه
با فایرفاکس هم تست کردم
منم می خواهم چطور باید اینکار بکنم
اسون و راحت
کسی میدونه چطور میشه هم زمان چند تا میل و باز کردو خوند؟
باید حتما یکی یکی باز کنیم بخونیم و بعد بریم سراغ بعدی؟
خواهش میکنم اگر کسی میدونه بگه لطفا.
سلام
چطوری میتونم یاهو میلمو مثل این صفحه کنم؟
chejoori updatesh konim be plus har kari kardam nashod ina ro ke migino ke midoonim amoozeshesho bezar lotfan
کسی میدونه حجم بریف کیس یاهو چقدر شده و چطور استفاده میشه ؟
سلام
فوروارد کردن ایمیلش خیلی مسخره است آدم گیج میشه 2 صفحه تو در تو باز میشه این چیه دیگه اصلا اگه بخواهیم از همون نسخه قبلیش استفاده کنیم یعنی برش گردونیم به حالت قبلی چی کار باید کنیم؟
سلام راست میگه کسی میدونه چطوری به حالت قبل برمیگرده
سلام بنابر اعلام رسمی یاهم این امکان وجود نداره:
http://yhoo.it/GSNRYb
مزخرفه خیلیییییییییییییییییی
پس سرویس چت یاهو چی شد؟