رونمایی رسمی از گوشی هوشمند جی 2 ال‌جی در ایران

اگرچه کاربران مشتاق گوشی هوشمند جی 2 ال‌جی از روز شنبه شاهد عرضه این گوشی در بازار بودند اما شرکت ال‌جی در مراسم ویژه‌ای که در هتل آزادی تهران برای این گوشی هوشمند تدارک دیده بود، این گوشی هوشمند را با حضور جمعی از اهالی رسانه رسما معرفی کرد.

6

فارنت: اگرچه کاربران مشتاق گوشی هوشمند جی 2 ال‌جی از روز شنبه شاهد عرضه این گوشی در بازار بودند اما شرکت ال‌جی در مراسم ویژه‌ای که در هتل آزادی تهران برای این گوشی هوشمند تدارک دیده بود، این گوشی هوشمند را با حضور جمعی از اهالی رسانه رسما معرفی کرد.

Lg-Lunch-in-Tehran
در ابتدای این مراسم تصاویری از رونمایی رسمی از این گوشی هوشمند در سایر نقاط جهان همچون نیویورک و دوبی در هفته‌های گذشته به نمایش درآمد و در ادامه نیز صف کشیدن مشتاقان و خریداران این گوشی هوشمند در ایران به نمایش درآمد که در این تصاویر همانطور که در فارنت به اطلاع رسانده بودیم شاهد تجمع و صف کشیدن خریداران این گوشی از ساعت‌ها قبل از آغاز عرضه آن بودیم.

Lg-Lunch-in-Tehran-Chris-Jung

در ادامه این مراسم کریس جانگ، مدیر ال‌جی در ایران در سخنانی عرضه گوشی جی 2 را آغاز دوباره‌ای برای برند ال‌جی در بازار موبایل دانست و تاکید کرد که از این پس شاهد محصولاتی بهتر از بخش موبایل ال‌جی خواهیم بود.

Lg-Lunch-in-Tehran-Benyamin-Darami
در ادامه این مراسم بنیامین دارمی مدیر بازاریابی موبایل ال‌جی در ایران در ایران در مورد امکانات گوشی هوشمند جی 2 و عرضهٔ این گوشی به بازار ایران و جایگاه آن در میان سایر رقبا سخنانی ایراد کرد. وی همچنین به حذف فاصله عرضه جهانی این گوشی و عرضه ان در بازار ایران اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که این اقدام در ادامه راه عرضه محصولات جدید ال‌جی در بازار ایران تکرار خواهد شد.

Lg-Lunch-in-Tehran-Ahmad-Arvan

سپس احمد آروَن مدیر بخشGTM  ال‌جی،  به بررسی دقیق‌تر جی 2 پرداخت و مشخصات فنی این گوشی هوشمند را زیر ذره‌بین خود قرار داد.

Lg-Lunch-in-Tehran-01
پیش از این در بررسی کوتاه و آشنایی اولیه با جی 2 در فارنت در مورد مشخصات فنی و قابلیت‌های این گوشی هوشمند به عنوان آخرین پرچمدار ال‌جی در بازار موبایل اشاره کرده‌ایم. به زودی بررسی کامل این گوشی هوشمند را در فارنت خواهید خواند.

Lg G2 White and Black

شرکت ال‌جی پیش از این قیمت رسمی این گوشی هوشمند را یک میلیون و هشتصد و هفتاد هزار تومان اعلام کرده بود که در این مراسم به ادامه عرضه با این قیمت اشاره شد.

Lg-G2-in-Tehran

مشخصات فنی جی 2 ال‌جی
پردازنده: 2.26 گیگاهرتز دوهسته‌ای کوالکوم Snapdragon™ 800
صفحه‌نمایش: فول اچ.دی 5.2 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و تراکم پیکسلی 423 پیکسل در هر اینچ
حافظه: 32 گیگابایت و 16 گیگابایت
RAM: دو گیگابایت LPDDR3– 800 مگاهرتز
دوربین: دوربین پشت 13 مگاپیکسل با OIS، دوربین جلو 2.1 مگاپیکسل
باتری: 3000 میلی‌آمپر
سیستم‌عامل: اندروید آب‌نبات ژله‌ای (Jelly Bean 4.2.2)
اندازه: 138.5 در 70.9 در 8.9 میلی‌متر
رنگ: سیاه، سفید
پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. Armin می‌گوید

    دوستان شیراز گیر میاد؟؟؟

  2. سعید می‌گوید

    فقط یه سوال
    اینی که گفتید “طرح تعویض رایگان گلکسی اس 4 و اکسپریا زد وان با جی 2 ال‌جی!”

    این یعنی چه ؟ خوب با اون گوشی های چی کار می کنن…!!!؟ توی سطل آشغال که نمی ریزن… می ریزن ؟

  3. مهرداد می‌گوید

    آقا این گوشی الان تو بازار هست؟ چنده؟ همین قیمتی که نوشتبن گیر میاد؟

    1. text می‌گوید

      1/780/000 تا 2000000 تومان نا قابل D:

  4. ماني می‌گوید

    G2 واقعا شاهکاره. من هم شنبه رفتم صف وایستادم و شانس اوردم تو اون شلوغی تو قرعه کشی اسمم دراومد. الان دارم استفاده می کنم خیلی عالیه

  5. منصور می‌گوید

    سلام
    حالا که سامسونگ جمع کرده رفته ال جی خوب داره جولان میده در غیاب هموطنش :)
    اما نه انصافا این آخرین گوشیش مشخصات خوبی داره حداقل نسبت به گلکسی اس 4 خیلی سرتره